تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسکیت برد دختران صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در بوستان مهرگان تهران برگزار شد
رقابت‌های انتخابی تیم ملی موتور کراس دختران ایران صبح پنج شنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
اجتماع دختران انقلاب عصر پنجشنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۲) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
جشن فرزندان غدیر با هدف گردهمایی دختران و بانوان ۱۲۰ کشور، تقدیر از دختران و همسران شهدای مدافع حرم، سخنرانی علیرضا پناهیان و سهیل اسعد، مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای سید مهدی تحویلدار و نجم الدین شریعتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد.
آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران عصر یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
در پی تایید رای شهروز سخنوری معروف به الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حکم او، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد. الکس سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه بود.
گنجاندن آموزش نظامی در برنامه درسی دختران دبیرستانی در روسیه بحث برانگیز شده است.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
از فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله گرفته تا مولکول‌های جدید؛ اکتشافات زیادی هستند که ممکن است باور نکنیم به دست چه کسانی انجام شده‌اند!
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
آماندا گوسمان، یکی از این دختران است که هر روز گوسفندانش را برای چِرا به کوه بونِیگوآ در کوهستان پیرنه در اسپانیا می‌برد. گوسمان مدتی را در شغل بازاریابی در بارسلونا سپری کرد و فهمید که از محیط اداره و زندگی شهری خوشش نمی‌آید.
برخی از دختران فلسطینی ساکن غزه که در یک باشگاه بوکس فعالیت می‌کنند آرزو دارند که نماینده ملت فلسطین در مسابقات بین‌المللی بوکس باشند.
در حال حاضر تیم بوکس زنان غزه شامل حدود ۴۰ نفر است که به گفته متولیان این تیم بین ۴ تا ۴۵ سال سن دارند.
تصاویر تاریخی از مدارس و دانش آموزان در ایران را مشاهده می‌کنید.
همایش دختران حاج قاسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه (۱۲ دی ۱۴۰۱) در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می‌کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم‌ها فعال بودند.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
بانوان پرسپولیسی برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال وارد ورزشگاه آزادی شدند.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
مقامات طالبان علناً اعلام کرده‌اند که به دختران نوجوان اجازه بازگشت به مدرسه را خواهند داد، اما می‌گویند که برای ایجاد تدارکات برای جداسازی جنسی شدید برای اطمینان از یک چارچوب اسلامی به زمان نیاز است.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ