باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد که جام قهرمانی بوندسلیگا به دورتموند برسد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.
شیخ منصور، مالک باشگاه منچسترسیتی، در جشن قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا حضور داشت و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت کرد.
پیشکسوت استقلال به شکلی جالب برای قهرمانی پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
پالما در اولین حضور خود در جام باشگاه های اروپا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را به دست آورد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با ژوزه مورایس در انتهای بازی برای قهرمانی سپاهان آرزوی موفقیت کرد.
اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید دیدار با تیم بنفیکا پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا برایش هیجان انگیز است و آرزوی قهرمانی در این رقابتها را دارد.
آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، در جشن تولدش کنار بازیکنان یوونتوس آرزوی جالبی را مطرح کرد.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
چیزی که از ساپینتو می‌بینیم اگر بتواند قدری آرام‌تر به کارش ادامه دهد، کاراکتر سرمربیگری در باشگاه استقلال را دارد.
مربی بدنساز تیم ملی هندبال کشورمان گفت: برای تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت دارم.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال ۱۹۶۶ نتوانسته جام بزرگی کسب کند.
برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی قطر به حساب می‌آید و نیمار بیش از همه ستاره‌های سلسائو مورد توجه خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو در تولد 50 سالگی خود می گوید که با وجود اشتباهات داوری، دست از تلاش نمی کشد و به تیمش اعتماد دارد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که ارلینگ هالند می‌توان منچسترسیتی را به آرزوی دیرینه‌اش برساند.
محمد حسین محمدیان برای رسیدن به قهرمانی جهان و برآورده کردن آرزوی پدر باید نماینده آمریکا را از پیش رو بردارد.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ