کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید کایل واکر سرسخت‌ترین مدافعی است که در عمرش دیده است.
گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.
داوید دخیا به عنوان برنده دستکش طلایی لیگ برتر معرفی شد تا سیل تبریک از جانب هم‌تیمی‌هایش به سمت او سرازیر شود.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
الخاندرو گارناچو یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید یونایتد اعلام کرد به زودی پدر خواهد شد و نام پسرش را هم انزو می‌گذارد.
جیمز مدیسون، ستاره باشگاه لسترسیتی، آرون ون بیساکا بازیکن منچستریونایتد را بهترین مدافع جهان در نبردهای یک به یک می داند.
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، معتقد است منچستریونایتد با وجود شکست مقابل سویا، "یکی از بهترین تیم‌های بریتانیا" است.
محمد صلاح ستاره مصری دو گل برای تیمش لیورپول مقابل لیدز یونایتد به ثمر رساند تا رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
فیل جونز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس رشفورد بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فردای تیمش در مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا گفت بارسا مقابل بهترین یونایتد سالهای اخیر خواهد ایستاد.
مارکوس رشفورد که در پیروزی امشب یونایتد مقابل لستر دو گل به ثمر رساند می‌گوید شیاطین سرخ در حال نزدیک شدن به بهترین شرایط هستند ولی با رقبای بزرگی مواجه خواهند بود.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
ریو فردیناند معتقد است که کاسمیرو نیازی به اثبات خودش ندارد و باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد. او می گوید که با ستاره برزیلی در یونایتد به بدترین شکل رفتار می شود.
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
پل پوگبا می‌گوید دومین دوره حضورش در منچستریونایتد ناامیدکننده بود و او در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفت به یوونتوس برگردد.
درحالیکه گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.
محمد صلاح، گلزن باتجربه لیورپول می تواند امشب به بهترین گلزن لیگ برتری این باشگاه برابر منچستریونایتد تبدیل شود.
منچستریونایتد در هشت سال اخیر 185 میلیون یورو برای خرید بازیکن از رئال مادرید هزینه کرده و از این حیث رکورددار است.
هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، اعتراف کرد این تیم به اندازه کافی فرصت برای گلزنی خلق نکرده است.
مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ