پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: متاسفانه شاهد یک رویکردی هستیم که بعد از تصویب بودجه و در زمان اجرای آن اگر منافعی برای مردم داشته باشد دولت می‌گوید که این کار من بوده و ما دنبال می‌کردیم که انجام شود؛ اما در مقابل اگر مضراتی برای مردم داشته باشد می‌گویند مجلس ورود کرد و خراب کرد وگرنه ما دنبال اصلاح بودیم.
وحید امیری بار دیگر به شرایط مطلوب و آرمانی خود برگشته و در این هفته‌ها درخشان بوده است.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
علی تهامی می‌گوید پیروزی مس کرمان برابر صنعت نفت آبادان، استارت روند خوب این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است.
اگر از مشکلات بی خوابی رنج می‌برید، شما نباید پیش از خواب چای سبز بنوشید. علی رغم آنکه این چای به خواص آرامبخشی معروف است، اما مشوق مناسبی برای خواب نیست، زیرا حاوی ماده کافئین بوده و می‌تواند ترشح میلاتونین را کاهش دهد که این موضوع مانع از خواب راحت و مناسب خواهد بود.
کارشناس و فعال بازار سرمایه گفت: اگر شرایط سیاسی و التهابات اخیر نباشد، شرایط بنیادی بازار سرمایه خوب بوده و قیمت سهام در نقاط جذابی قرار دارند.
کارشناس و فعال بازار سرمایه گفت: اگر شرایط سیاسی و التهابات اخیر نباشد، شرایط بنیادی بازار سرمایه خوب بوده و قیمت سهام در نقاط جذابی قرار دارند.
رییس جمهوری با اشاره به نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: این پیامی برای مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و خواست ایران برای محاکمه عاملان تروریسم دولتی بوده است. اگر عوامل این ترور مجازات نشوند هرکس در دنیا می‌تواند هرکار تروریستی را صورت دهد.
به گفته کارشناس پرندگان علت اصلی حمله کلاغ به انسان از بین رفتن زیستگاه‌هایشان و دفاع از همنوع خود است. به عنوان نمونه اگر انسان‌ها، کلاغ مریض یا زخمی را در دست بگیرند، لاشه کلاغی در مسیر حرکتی آن‌ها باشد یا جوجه کلاغی فاقد توان پرواز در اطراف آن‌ها باشد، خوی وحشی‌گری پیدا می‌کنند و با حمله به انسان و نوک زدن به سرش باعث آسیب به او می‌شوند. درغیر اینصورت سابقه حمله کلاغ به انسان را نداریم. این موضوع از دیرباز امری طبیعی بوده است و روستاییان نیز به چنین رفتاری آشنایی دارند.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ