یک دختر سوری و بازمانده از انفجار سوریه در برنامه حسینیه معلی از آرزوی دیدن مقام معظم رهبری صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد محمود افشار دوست همچنان از میلاد عبادی پور دلخور است.
با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.
یک هوادار استقلالی با حضور در تمرین آبی پوشان، برای نکونام آرزوی موفقیت کرد.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک نمایش موفقی در تقابل با پرسپولیس و تیم سابق خود داشت.
محمدامین حزباوی با انتشار یک استوری، برای فولاد آرزوی موفقیت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اگر روز 28 ساعت بود به راحتی می‌توانست تمامی ساعات آن را کار کند.
محمدرضا خالدآبادی برای هوادار تهران آرزوی موفقیت کرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
از نظر خاویر تباس پروژه سوپرلیگ هیچ پیشرفتی نداشته و فقط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا طرفدار آن هستند.
گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.
فیروز نادری گفته بود: می‌خواهم آن خاطره‌هایی که از ایران دارم و جا‌هایی را که بوده‌ام بروم ببینم، هر چند حالا احتمالاً عوض شده‌اند.
عبدالناصر همتی با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی پول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.
داور بین المللی فوتبال برای تیم داوری مسابقه استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
یک دختر استرالیایی که آرزویی جز مهماندار شدن نداشت، برای رسیدن به آرزویش 100 کیلوگرم از وزن خود را در مدت کوتاهی کم کرد.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن در سال ۸۸ دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود ولی کور خواند و باید این آرزو را به گور ببرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
تیتران دَن روستای بزرگی است با ۵۵ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت. سال‌ها قبل موسسه قلم‌چی برای این روستا مدرسه ساخته است. در روستاها، دانش‌آموزان پسر و دختر، از پایه اول تا ششم باهم درس می‌خوانند. اما داستان از ششم به بعد شروع می‌شود.
در بیانیه مجمع نیرو‌های خط امام در پی فوت مهسا امینی آمده است: خبر ناگوار درگذشت غیر طبیعی دختری جوان که به نام ارشاد و هدایت، در بازداشت بوده است، موجب تأسف و تاثر و حیرت گردید. به راستی این چگونه هدایت و ارشادی است که سلامت جسمی و روحی و روانی جوانی با صد‌ها امید و آرزو را خدشه‌دار کرده و از زندگی محروم می‌کند؟
درپی منتشر شدن اخباری در فضای مجازی درباره خشک شدن کامل دریاچه ارومیه آرزو اشرفی‌زاده - مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست -، با تکذیب این خبر اظهار کرد: دریاچه ارومیه هنوز به‌صورت کامل خشک نشده، اما تقریبا دو قسمت شمالی و جنوبی آن از هم جدا شده است و حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از دریاچه باقی‌مانده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه آمریکا دشمن نخست ملت یمن است، تأکید کرد: سعودی ها که زمانی سودای اشغال صنعا را در سر داشتند، اکنون در آرزوی تمدید آتش بس هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ