عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی مشارکتی ۴ بنای تاریخی ماسوله خبر داد و گفت: این کار با ۶ میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت مالکان صورت می گیرد.
رشت- سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی ساختمان تاریخی «نصرتیان» لنگرود خبر داد و گفت: این بنای تاریخی با اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال مرمت می‌شود.
سفیر عربستان سعودی در لبنان در اظهارنظری جدید، اعلام کرد که عامل فراخوان این کشور از اتباع خود جهت ترک لبنان، درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه بوده است.
عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در پی تشدید درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» از شهروندان خود خواست فورا خاک لبنان را ترک کنند.
ریاض محرز، ستاره الجزایری سابق منچسترسیتی، از پنج سال حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریاض محرز با قراردادی چهار ساله راهی الاهلی عربستان شد.
ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.
در پی عملیات ددمنشانه دیروز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان انجامید، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به شدت اقدامات این رژیم را محکوم کرد.
مجله آمریکایی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که با کاهش نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه، چین شریک تجاری اصلی عربستان، در آینده خواهد بود.
در نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس با مصر مهمترین موضوعات مورد علاقه مشترک و راه‌های تقویت همکاری بین شورای همکاری خلیج فارس و قاهره بحث و تبادل نظر شد.
علی الدروانی، نویسنده و روزنامه نگار یمنی گفت: ریاض بیش از هر زمان دیگری می داند تعلل و مثبت جلوه دادن فضای مذاکره کافی نیست، مگر اینکه گام عملی برای پایان دادن به تجاوز بردارد.
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از جذب ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه برای طرح‌های فناورانه طی دو دوره گذشته جشنواره شیخ بهایی خبرداد.
مشاور شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که عربستان باید بداند دوران وابستگی یمن به این کشور تمام شده است.
ریاض محرز، ستاره سیتی، تاکید کرد که هت‌تریک امشب مقاقبل شفیلدیونایتد حاصل کار تیمی بود.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: همان روز اعلام از سرگیری روابط با عربستان، از ریاض پیام دریافت کردیم که از برقراری مجدد روابط ابراز خرسندی کرده بودند.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
وزیر خارجه سعودی طی سخنانی گفت که ریاض خواستار بازگشت به توافق هسته ای (برجام) اما با دیدی جامع تر و مشارکت کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
ریاض هم مانند دیگر کشورهای سازشکار زبان به انتقاد از عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی پرداخت و آنرا محکوم کرد.
سخنگوی ارتش مصر با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نهمین نشست کمیته همکاری های نظامی کشورش و عربستان سعودی در شهر ریاض، پایتخت این کشور به پایان رسیده است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
بلینکن گفت: مطمئناً اوکراینی‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند، مبادا حادثه وحشتناکی در مورد نیروگاه هسته‌ای رخ دهد. اقدامات روسیه فراتر از استفاده از "سپر انسانی" است و می‌توان آن را "سپر هسته‌ای" نامید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ