ریاض هم مانند دیگر کشورهای سازشکار زبان به انتقاد از عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی پرداخت و آنرا محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جردن هندرسون پیش از انتقال به الاتفاق عربستان از هم تیمی‌هایش در لیورپول خداحافظی کرد.
سفیر چین در تهران درباره اینکه آیا چین به سیاست خود همانند حمایت از ایران برای عضویت در سازمان‌هایی مانند شانگهای ادامه می‌دهد؟ گفت: حتما، چین از عضویت ایران در سازمان بریکس هم حمایت می‌کند، سال گذشته شی جین پینگ رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران دعوت کرد تا در گفت‌و گوی عالی توسعه شرکت کند.
این دوقلو به نام های احسان و بسام در بیمارستان کودکان ملک عبدالله شهر ریاض تحت عمل جراحی جداسازی قرار گرفتند.
ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.
عربستان سعودی به روشنی یک کشور مهم در منطقه‌ی خاورمیانه است. آمریکایی‌ها هم باید روابط گسترده‌ای با آن داشته باشند و راه‌هایی برای همکاری با این کشور در مورد موضوعات خاصی که در آن منافع دو کشور همپوشانی دارد؛ پیدا کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا در نزاع‌های منطقه‌ای به صورت خودکار یا نیمه خودکار در کنار سعودی‌ها باشد. آمریکا هیچ ارزش سیاسی مشترکی با عربستان سعودی ندارد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا‎ره‌هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی‌های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.
همزمان با فرارسیدن فصل گرما و شروع طرح‌های مدیریت مصرف برق، شایعاتی در شبکه‌های مجازی پیرامون میزان مصرف برخی لوازم خانگی همانند یخچال‌ فریزرها مطرح می‌شود که با محاسبات ریاضی همخوانی ندارد.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از همان روز اول اعلام از سرگیری روابط تهران و ریاض از طرف سعودی پیام دریافت کردیم، گفت که حتما با عربستان همکاری و تعامل خواهیم داشت.
کیهان نوشت: در بعضی از رسانه‌ها - در تحلیل‌هایی که فارغ از اغراق هم نبود - توافق عربستان در پکن به‌عنوان علامتی از واگرایی میان ریاض و واشنگتن ارزیابی شد. نطفه این توافق هم در سفر شی‌جین‌پینگ در ریاض بسته شد. رئیس‌جمهور چین در آن سفر توانست لحن عربستان و دولت‌های همراه آن در شورای همکاری خلیج‌فارس را نسبت به ایران پایین بیاورد.
در بیانیه رسمی وزارت امور خارجه مالدیو، ضمن استقبال از بیانیه سه جانبه ایران، چین و عربستان و توافق تهران و ریاض برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، آمده است: در روشنی این تحولات مثبت و خوشایند، دولت مالدیو تصمیم گرفته است روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران از سر بگیرد.
منچسترسیتی و نیوکاسل بعد از دو نتیجه متفاوت در دو جام امروز عصر در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
لیونل مسی و کریس رونالدو بعد از دیدار امشب در ریاض، پست‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
تیم پاری‌سن‌ژرمن برای انجام این مسابقه دقایقی پیش وارد شهر ریاض شدند و لیونل مسی هم مطابق معمول بیش از دیگران مورد توجه بود.
در حالی که شایعات زیادی در خصوص جدایی کریس رونالدو و جورجینا رودریگز وجود دارد، اما آن‌ها امشب کنار یکدیگر بودند.
دربی حساس شهر ریاض بین الهلال و النصر با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.
سفر شی به عربستان سعودی قابل توجه است، اما هم چنین نشان دهنده پیشرفت طبیعی روابط چین و عربستان است. روابط اقتصادی عربستان سعودی و چین برای سالیان متمادی در حال رشد بوده اگرچه تا حد زیادی به حوزه نفت و پتروشیمی محدود شده است. عربستان سعودی از سال ۱۹۸۹ میلادی زمانی که "علی النعیمی" مدیر اجرایی آرامکو بود نگاه‌اش به چین بوده است. او معتقد بود که چین روزی بازار اصلی نفت خام عربستان خواهد بود.
یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
رئیس مرکز تحقیقات خلیج فارس معتقد است: حمایت امنیتی و نظامی ایالات متحده از ریاض همیشه - و هنوز هم - کاملاً بر پایه منافع بوده و هرگز مانند حمایت ایالات متحده از تل آویو رایگان نبوده است.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
منابع یمنی از تداوم اختلافات میان شورای انتقالی وابسته به امارات و نیروهای وابسته به ریاض در یمن خبر دادند.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ