اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز از احداث یک ورزشگاه ۴۰ هزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهر خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفره در این شهر خبر داد.
برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن ‌به بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد «چوئبده – اروندکنار» در شهرستان آبادان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با وزیر حمل ونقل عراق ضمن بررسی آخرین روند پروژه شلمچه به بصره و برگزاری اجلاس وزرای حمل ونقل گفتگو کردند.
شهردار تهران گفت: بزرگترین تونل شهری غرب آسیا در پایتخت احداث می‌شود.
اخیرا سند توافق پروژه ایران و روسیه برای تکمیل راه آهن رشت-آستارا به امضا رسیده است.دراین مدت شبهه هایی مبنی بر اینکه این پروژه تخریب جنگل های هیرکانی را به همراه دارد مطرح شده است.
اهواز- معاون مهندسی و عمران اداره کل دریانوردی و بنادر خوزستان گفت: با از سرگیری عملیات اجرایی احداث پایانه مکانیزه شماره ٣ غلات بندر امام، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ١٣ درصد رسید.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند.
ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش احداث بیش از ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را در دستور کار دارد و تاکنون ۳۰۰ واحد آن تحویل داده شده است.
با توجه به جذابیت‌های ایجاد شده جهت احداث پتروپالایشگاه‌ها در کشور این طرح‌ها ظرفیت جذب نقدینگی مردمی با ابزارهای مختلف بازار سرمایه را دارند.
اهواز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن کشور از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر این استان خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از احداث بزرگترین استخر نگهداری و ذخیره مولدین ماهی سفید در سواحل خزر خبر داد و گفت: این استخر در فضای ۴ هکتاری ایجاد شده و کار تکثیر طبیعی را بر عهده دارد.
خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: احداث پل «شهدای اروند» شهر خرمشهر به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی و در واقع شناور بودن جمعیت این شهر، مهم است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احداث اسکله‌های پارکینگ صیادی در بندر آبادان سبب تقویت صنعت گردشگری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ