ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرحسین زارع با نمایشی خیره کننده طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم جام تختی آزاد را بر سینه اش ضرب کرد.
برای اولین مرتبه در لیگ بیست و دوم، نیما میرزازاد فرصت حضور در چارچوب دروازه سپاهان را پیدا کرد و نمایشی خیره‌کننده داشت.
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
پیشکسوت اسکیت سرعت و نمایش ایران در مسابقات جهانی که به میزبانی هلند برگزار شد، شرکت کرد.
یگان نسوان یگان‌های ویژه فراجا با حضور در یک دبیرستان دخترانه در دهه مبارک فجر حرکات رزمی را برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشتند.
ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
سرمربی ون‌پارس با حضور در نشست خبری به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
تنیسورهای برجسته جهان در تورنمنت نمایشی عربستان شرکت خواهند کرد.
دو تن از نمایندگان در تذکری خواستار حضور باشکوه مردم در یوم الله ۱۳ آبان شدند.
هافبک ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم برابر خورفکان حضور دارد.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور کوتاه مدتی در جریان برتری تیمش مقابل اتلتیکو مادرید داشت.
آرش رضاوند با عملکرد خوبی که در دو بازی قبل از خود به نمایش گذاشته، نشان داد که ساپینتو بی دلیل او را در استقلال ماندنی نکرده است.
محمد دانشگر در اولین حضور رسمی برای سپاهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و دوم عملکرد بی نقصی ارائه کرد.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
حضور سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خط هجومی مس رفسنجان سبب شده این تیم در این بخش به تیمی بسیار خطرناک بدل شود.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ