یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان خبر داد.
میامی- جانشین فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲۰ راس دام سبک قاچاق از یک کامیونت در این شهرستان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کردند.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف انبار شامپو و ماسک موی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در صفادشت خبر داد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف انبار شامپو و ماسک مو قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در صفادشت خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
بوشهر- فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا از توقیف یک فروند شناور و کشف هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بندر نخل‌تقی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از یک تریلی که در محور سمنان- دامغان در حال تردد بود، هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از یک کامیون در این استان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ٢ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم چوب تاغ قاچاق به ارزش ٣ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت و نیم میلیارد ریال گندم احتکار شده در میامی خبر داد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۱۵ میلیارد ریال دستگاه ماینر رمز ارز در این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها از یک واحد صنعتی کشف و ضبط شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
یک رسانه یمنی فاش کرد که ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به فرماندهان وابسته به خود هم رحم نمی کند و خانواده های آنها را به گروگان می گیرد.
میامی- فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲.۵ تن چوب قاچاق تاغ در این شهرستان کشف شده است، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
فرمانده کل سپاه گفت: اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشورهای اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر که ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی کشف شد، گفت: ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مانسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مونسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ