در نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس با مصر مهمترین موضوعات مورد علاقه مشترک و راه‌های تقویت همکاری بین شورای همکاری خلیج فارس و قاهره بحث و تبادل نظر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان با میزبانی عراق، مبدأ روندی بود که در جریان آن تحولات قابل‌توجهی در خاورمیانه رقم خورد؛ امارات و کویت پس از ٧ سال سفرای خود را به تهران بازگرداندند، مذاکرات عربستان و انصارالله برای پایان بحرانی ٩ساله شروع شد و روابط دیپلماتیک تهران و ریاض از سرگرفته شد.
کمتر از دو ماه دیگر مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جهان به میزبانی ریاض عربستان در غیاب کیانوش رستمی و سهراب مرادی و با حضور مدعیان جوان برگزار خواهد شد.
میزان تسهیلات اعطایی بانک گردشگری به اشخاص در اسفند سال 1401 در مجموع به 492209 میلیارد ریال رسید که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 141.1 درصد رشد داشت.
«در حال حاضر ما از دو میلیون شهریه داریم تا ۳۸ میلیون تومان»؛ این وضعیتی است که در حال حاضر در مدارس غیردولتی کشورمان حکمفرماست؛ وضعیت رسمی از تنوع گسترده در میزان شهریه این مدارس که از زبان رئیس سازمان مدارس غیردولتیِ وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات این گروه از مدارس با حضور مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت بیان شده و البته در مواردی با واقعیت زاویه دارد!
ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد ریاض میزبان بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 بین الهلال و اوراواردز ژاپن خواهد بود.
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط میزبانی عربستان از جام ملتهای زنان وارد ریاض شد.
الهلال موفق شد به لطف 2 پنالتی که اودیون ایگالو از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل کرد، دربی ریاض را پیروز شده و از سد النصر عبور کند.
زیدآبادی نوشت: اینکه چین میزبانی وزیران خارجۀ ایران و عربستان را به عهده گرفته است، نشانگر ارادۀ این کشور برای کمک به عادی‌سازی رابطۀ تهران و ریاض است. ظاهراً چینی‌ها می‌دانند که بدون میانجیگری مداوم و مؤثر آنها، روند عادی‌سازی رابطه، شانس بالایی برای موفقیت ندارد و از همین‌رو، در صدد برآمده‌اند تا مرحلۀ نهایی کار، از اهرم‌های تشویقی و تنبیهی احتمالی در برابر دو کشور استفاده کنند.
در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بانک رفاه کارگران افزایش سرمایه این بانک به میزان 660 هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۲۷ پرونده بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۱۵۶ هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته شده است.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
دربی ریاض نیز همچون شهرآورد پایتخت ایران جدالی حساس برای کسب صدرنشینی لیگ برتر است.
اینکه منطقه بعد از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و حضور در دو نشست شورای همکاری و دولت‌های عربی به میزبانی ریاض چه صورت‌بندی جدیدی پیدا خواهد کرد؟ و ایران در کجای این معادله ایستاده است؟ دو پرسش کلیدی در اهمیت زمانی این سفر و رقابت چین و آمریکا در منطقه است.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه در ریاض توانست 0-1 بر میزبانش پیروز شود. تک گل بازی را آندری کراماریچ در دقیقه 82 به ثمر رساند.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان معامله ۹ هزار و ۶۲۷ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال بود.
عربستان آخرین میزبان جام قهرمانی جهان باشد و بعد از ریاض این جام به دوحه می‌آید تا مسابقات آغاز شود.
بیست‌ودومین نشست جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.
بانک ملت، گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود 8.635.285 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ