در پی عملیات ددمنشانه دیروز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان انجامید، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به شدت اقدامات این رژیم را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهمی که در قالب بارِ کدو انواع کالای قاچاق را حمل می‌کرد به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
سفیر عربستان سعودی در لبنان در اظهارنظری جدید، اعلام کرد که عامل فراخوان این کشور از اتباع خود جهت ترک لبنان، درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه بوده است.
عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در پی تشدید درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» از شهروندان خود خواست فورا خاک لبنان را ترک کنند.
ریاض محرز، ستاره الجزایری سابق منچسترسیتی، از پنج سال حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریاض محرز با قراردادی چهار ساله راهی الاهلی عربستان شد.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
روابط آمریکا و عربستان‌سعودی را می‌توان در دو سکانس تعریف کرد؛ سکانس اول تابستان پارسال، سفر جو بایدن به ریاض آن‌هم پس از سردی‌ای که پس از قتل جمال خاشقجی روابط بین دو کشور را فراگرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود. حمله روسیه به خاک اوکراین نرخ هر بشکه برنت را وارد کانال ۱۴۰دلاری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود و دولت‌های غربی خود را برای مهار تورم آماده می‌کردند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ تلفن همراه بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.
کانال حسن روحانی دقایقی پس از توافق ایران و سعودی پستی درباره حمله کنندگان به سفارت عربستان نوشت.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
تشویق عربستان سعودی و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر و ادغام دفاع هوایی و موشکی و امنیت دریایی با یکدیگر و ایالات متحده یکی از اهداف اصلی مذاکراتی بود که این هفته در ریاض برگزار شد. این موضوع به مقابله با ایران کمک می‌کند که از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرده است.
وزارت خارجه عربستان به حمله تروریستی به یک مسجد در پیشاور پاکستان واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
در حالی که یونایتد با حضور مارکوس رشفورد در خط حمله رودرروی آرسنال قرار گرفته، کریستیانو رونالدو نیز در ریاض اولین بازی خود با تیم جدیدش را انجام می‌دهد.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای ایمن‌سازی، تقویت و نگهداری زیرساختهای مهم و حائز اهمیت حمل و نقل استان اجرا شده است.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای ایمن‌سازی، تقویت و نگهداری زیرساختهای مهم و حائز اهمیت حمل و نقل استان اجرا شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
جامعه این ریا و تناقض را می‌بیند که مسئولان مدام به غرب حمله می‌کنند و پیوسته از بحران‌های غرب می‌گویند و از نظام جهانی جدید شرق‌محور و جاذبه‌ها و دستاوردهای ایران حرف می‌زنند ولی بعضا فرزندان خودشان زندگی در کشورهای توسعه‌یافتهٔ غربی را به ایران و روسیه و چین ترجیح می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ