در هفت فصل گذشته ، تیمی که کمترین گل خورده را داشته است، به مقام قهرمانی لیگ ایران رسیده است. ولی داستان امسال شاید فرق داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.
حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
یکی از دلایل ثبات پرسپولیس، حضور طولانی برانکو ایوانکوویچ بود که پنج سال روی نیمکت سرخ‌ها دوام آورد.بعد از تراکتور، نساجی با ۱۶ تغییر، مس کرمان با ۱۲ و ذوب‌آهن با ۱۱ تغییر دیگر تیم‌های کم ثبات فوتبال ایران هستند.
بعد از سامان فلاح، یکی دیگر از بازیکنان جوان پیکان حضور در اردوی تیم ملی فوتبال را تجربه خواهد کرد.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
گادوین منشا در شرایطی موفق به ثبت یکی از رکوردهای لیگ بیست و دوم شد که نباید سهم مهرداد رضایی را در آن کم دانست.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
شاگردان محمد ربیعی یکی از تعیین کننده های قهرمانی در بازی پیش رو هستند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.
پرسپولیس رکوردهای زیادی در تاریخ لیگ فوتبال ایران به جا گذاشته است ، یکی از آنها بیشترین برد پیاپی است.
رکورددار تریپل دابل در لیگ NBA به احتمال زیاد راهی یکی از تیم‌های بسکتبال میامی با شیکاگو خواهد شد.
ویکتور اوسیمهن، بازیکن اهل نیجریه باشگاه ناپولی یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو را شکست.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
پرسپولیس 45 شوت زد و دو بار از شکست فرار کرد تا در یکی از بهترین نمایشهای این فصل خود به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.
یک پژوهش، با بررسی روندهای آماری رابطه سهم جامعه جوان از فعالیت‌های اقتصادی را به تصویر کشیده است. این آمارها تایید می‌کند که یکی از ریشه‌های اصلی رویدادهای اخیر، جاماندگی جمعیت جوان از فعالیت‌های اقتصادی بوده است.
رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، با گلزنی در بازی شب گذشته برابر لیون توانست از یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو عبور کند.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.
یکی از مهمترین رویدادهای زندگی الیزابت دوم و در سال ۱۹۵۲ روی داد. هنگامی که او در روز ششم فوریه سال ۱۹۵۲ به همراه شاهزاده فیلیپ در کنیا به سر می‌برد، پدرش در سن ۵۶ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان ریه و دیگر مشکلات جسمانی درگذشت.
مدیر اداره توزیع سود شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود ۹۱ درصد سرمایه گذاران صندوق پالایشی یکم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ