حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان مس رفسنجان با واکنش‌های تماشایی اجازه کسب پیروزی مقابل نساجی نداد.
رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.
دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان با کلین‌شیت فصل جدید را آغاز کرد.
با نظر هاکان دمیر، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در بازی دوم دوستانه مقابل روسیه حضور نخواهد داشت.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس در کنار سرمربی این تیم عکس یادگاری انداخت.
دروازه‌بان مس رفسنجان انگیزه زیادی برای شروع فصل جدید دارد.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
«آمیب مغزخوار» یا نِگلیریا فاولِری (Naegleria fowleri)، گونه‌ای آمیب تک‌سلولی است که در آب‌های شیرین و گرم زندگی می‌کند و در انسان موجب بروز التهاب حاد پرده‌های مغز و نخاع می‌گردد که به آن «مننگوانسفالیت آمیبی اولیه» یا مننژیت آمیب (PAM) می‌گویند.
حامد شیری، مدافع نساجی، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ رسید.
ایرانسل اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، با حمایت از  نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، برای ارائه جدیدترین فناوری‌های روز حوزه شهری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
ایرانسل اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، با حمایت از نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، برای ارائه جدیدترین فناوری‌های روز حوزه شهری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
حامد شیری مقایسه خودش با سیدجلال حسینی توسط حمید مطهری را رویایی دانست.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در سطح شهر موارد را به مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اعلام کنند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری مدافع میانی نساجی یک پنالتی موفق دیگر را هم در کارنامه خود ثبت کرد.
حامد شیری بعد از سه بازی نیمکت نشینی بار دیگر در ترکیب اصلی نساجی قرار گرفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کند.
مسعود شجاعی و حامد شیری دو کاپیتان نساجی هستند که امروز بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کنند.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ