گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی به لطف قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، موفقیت بی‌نظیر کریستیانو رونالدو را تکرار کرد.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این که ارلینگ هالند رکوردش را شکسته برایش هیچ اهمیتی ندارد.
هالند اگر در جزیره بماند بی‌شک رکورد گلزنی تاریخ لیگ برتر که در اختیار شیرر است و بزودی توسط کین شکسته می‌شود را می‌شکند اما اگر بار سفر ببندد باید کین را میراث‌دار مطلق جزیره بدانیم.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از برتری 3-0 مقابل وستهم می‎‌گوید ارلینگ هالند لیاقت رکوردی که به دست آورده را دارد.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
رکورد 63 گل در یک فصل که دیکسی دین حدود 100 سال پیش برجا گذاشت، هنوز در فوتبال انگلیس پابرجا است. آیا ارلینگ هالند می‌تواند این رکورد را بشکند؟
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور در سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشته در تلاش است رکورد گل‌های خود در یک فصل را به بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نزدیک کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
ثبت رکورد اعجاب‌انگیز هالند در انگلیس
ارلینگ هالند دیشب دو گل دیگر زد تا به رکورد 25 گل در 20 بازی تحت هدایت پپ گواردیولا برسد. او از این حیث بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، از درخشش ارلینگ هالند به عنوان یک مهاجم تراز اول ابراز رضایت کرد.
با شکست دیشب هلند مقابل آرژانتین، سرمربی لاله‌های نارنجی صاحب یک رکورد عجیب و غریب شد.
متئو لاهوز با نشان دادن هجده کارت زرد به بازیکنان دو تیم هلند و آرژانتین رکورد پر‌کارت‌ترین بازی جام‌های جهانی را برای بازی این دو تیم ثبت کرد.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره‌کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.
متوسط گلزنی ارلینگ هالند در فصل جاری خیره کننده است و با ادامه همین روند او رکورد تاریخی لیونل مسی را خواهد شکست.
نکته جالب توجه اینکه لوکادیا در همه سال‌های گذشته پس از جدایی از باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند که در برایتون، هوفن‌هایم، سین‌سیناتی و بخوم توپ می‌زد هرگز موفق نشده بود این تعداد گل را در فاصله‌ای به این کوتاهی به ثمر برساند.
ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچستر یونایتد رقم زدند.
ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچستر یونایتد رقم زدند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، شروعی رویایی در این فصل لیگ برتر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ