ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
فدراسیون فوتبال یک قانون عجیب برای منفعت مالی هیئت فوتبال استان‌ها در نظر گرفته است.
پاریسن ژرمن برای تنظیم حساب هایش تصمیم گرفته است که برخی از بازیکنان آکادمی خود را بفروشد و درآمدزایی کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از طریق مولدسازی دارایی های مازاد دولت درآمد ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی پیش بینی می شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درآمدزایی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مولدسازی دارایی های مازاد خبر داد.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به دنبال درآمدزایی از اماکن ورزشی نیستیم.
وزیر راه وشهرسازی فاز نخست بندر خشک ریلی تهران در اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران گذشته و بخش خصوصی افتتاح کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی درآمدزایی بانوان را تضمین می‌کند
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به سوء مدیریت در باشگاه‌ها انتقاد کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.
شرکتی که در سال ۲۰۲۰ در آمریکا تأسیس شد، یک شبکه‌ی اهدای مدفوع است که هدف آن پیدا کردن باکیفیت‌ترین مدفوع با اثرگذاری بالا در برابر بیماری‌های مزمن متعدد است.
رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهمنامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد.
Human Microbes، شرکتی که در سال ۲۰۲۰ در آمریکا تأسیس شد، یک شبکه‌ی اهدای مدفوع است که هدف آن پیدا کردن باکیفیت‌ترین مدفوع با اثرگذاری بالا در برابر بیماری‌های مزمن متعدد است.
کمیته انضباطی در ۵ ماه گذشته، باشگاه‌ها و اشخاص را ۳.۳ میلیارد تومان جریمه کرده است!
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
احمد احمدی‌صدر گفت: کف درآمدی این اکیپ‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است؛ کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمد‌هایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند؟
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به بررسی دخل و خرج شهرداری تهران در 7 ماه منتهی به مهر پرداخت.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
فدراسیون فوتبال بخاطر شرایط خاص اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه متحمل ضرر هنگفتی شد.
برای دیدار دوستانه با اروگوئه ۴۰۰ هزار دلار به فدراسیون این کشور پرداخت شد، در شرایطی که این تیم برای برگزاری بازی با کانادا در همین فیفادی به میزبانی اتریش حدود ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده است.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که نشانه های پیشرفت در تیم مشخص است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ