ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با درخشش در بازی شب گذشته برابر لایپزیش موفق شد یکی از رکوردهای کیلیان امباپه را از آن خود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
عضو تیم ملی پارادوومیدانی ایران با شکست رکورد مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا رسید و سهمیه بازیهای پارالمپیک را هم کسب کرد.
در حالی که مسابقات اتومبیلرانی ایران در 1402، فصل بهار را از دست داده و رونقی در آن مشاهده نمی‌شود، ممکن است در مسابقه درگ امروز در اتودرام تهران حمله جدیدی به رکورد ایران صورت بگیرد.
آلن شیرر گفت حاضر است خودش با ماشین هری کین را تا مونیخ برساند تا مانع از شکسته شدن رکورد معروفش به دست مهاجم تاتنهام شود.
یک شناگر زن ایرانی با شکستن چهارمین رکورد و در عین حال به چالش کشیدن تابوها، به موفقیت قابل توجهی دست یافت.
وینگر چپ‌پای لیورپول با گلزنی در دیدار امشب برابر برنتفورد به رکوردی ویژه دست یافت.
رکورد کسب امتیاز در یک فصل بین پنج لیگ اول انگلیس شکسته شد.
رئال مادرید با شکست چلسی و صعود به مرحله نیمه نهایی، صاحب رکوردی دست نیافتنی شد.
به نظر می‌رسد رکورد طولانی‌ترین گل در تاریخ فوتبال به دست یک دروازه‌بان شکسته شده باشد.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی پس از امضای قرارداد با کمپانی پوما به یک رکورد جدید دست یافت.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
تیم ملی هندبال دانمارک با شکست فرانسه برای سومین دوره متوالی قهرمان جهان شد تا به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.
استقلال در شرایطی مقابل مس رفسنجان به میدان می رود که تاکنون مقابل این تیم شکست نخورده است.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات دسته ۸۱ کیلوگرم گروه B به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد اما موفق شد رکورد ایران در حرکت یک ضرب را جابجا کند.
کرواسی امشب این فرصت را دارد که با شکست آرژانتین به یک رکورد خاص دست پیدا کند؛ رکوردی که تا این لحظه تنها آلمان‌ها در کارنامه‌شان دارند.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و مدعی بماند.
آرژانتین با ۲ مسابقه دیگر می‌تواند به رکورد ۳۷ بازی بدون باخت ایتالیا دست پیدا کند و به شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ بدل شود.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ