سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
ژاوی معتقد است که تیمش فاقد استعداد و خلاقیت است و به همین دلیل از خوان لاپورتا جذب یک بازیکن برای پست شماره 10 را درخواست کرده است.
تیم امید موفق شد در یکی از دیدارهای دوستانه خود، با دو گل از سد تیمی از لیگ حرفه‌ای عربستان بگذرد.
سالواتوره بانی، بازیکن اسبق ناپولی، مدعی شد که از تصمیم ویکتور اوسیمن برای آینده‌اش باخبر است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می دهد.
یکی از بازیکنان والنسیا از ایستادن پشت بنر ضد نژادپرستی پیش از بازی امشب با مایورکا خودداری کرد.
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
تیم ملی فوتسال در دو بازی باقی مانده خود در تورنمنت 6 جانبه تایلند قادر به استفاده از یکی از بازیکنان کلیدی خود نیست.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: یکی دو تا از بازیکن پیکان از نظر روانی آماده بازی نیستند و این جدای بحث آسیب دیدگی است.
اسقلال – ملوان در روزهای پایانی هفته جاری در استادیوم آزادی تهران و شاید در حضور تماشاگران برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دوم دور گشت خواهند بود.
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
استقلال در شرایطی مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم بازی ها می شود که احتمالا بین 5 تا 6 بازیکن خود را در این بازی به همراه نخواهد داشت.
پنج بازیکن فرانسوی و یکی از بازیکنان کرواسی، گلزنان فرانسه در فینال های جام جهانی لقب گرفته اند.
یکی از دلخراش ترین صحنه های جام تا این لحظه را دو بازیکن ایرانی شکل داده اند؛ جایی که برخورد مجید حسینی در همان دقایق ابتدایی با بیرانوند، او را خونین راهی بیرون از زمین کرد.
صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال ایران به صورت مشترک در اختیار سه بازیکن است.
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
دو بازیکن سابق پرسپولیس به تیم لیگ یکی دریای کاسپین پیوستند.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
میثم بائو بعد از تجربه بازیگری و مربیگری حالا روی به معاونت اجرایی باشگاه نساجی آورده است تا تجربه ای جدید در کارنامه خود ثبت کند.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
سایپای لیگ یکی، دو بازیکن لیگ برتری خرید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ