اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
«کتیبه ناشناخته کوشان» نظامی نوشتاری است که در حدود ۲۰۰ قبل‌ازمیلاد تا ۷۰۰ بعدازمیلاد در بخش‌هایی از آسیای مرکزی مورد استفاده بود. این خط هم با عشایر اولیه در استپ‌های اوراسیا، مانند یوئه‌چی‌ها، و هم با سلسله کوشان‌ها مرتبط دانسته شده است. کوشان‌ها امپراتوری‌ای را بنا نهادند که یکی از کار‌های مهم آن توسعه بوداییسم در شرق آسیا بود. آن‌ها همچنین آثار معماری و هنری مهمی خلق کردند.
یحیی گل‌محمدی در یکی از بخش‌های تمرین پرسپولیس، دو مهاجم این تیم را در مقابل دو مدافع قرار داد.
یکی از بخش‌های مهم محورهای بیانیه‌ای که پس از اتمام این نشست منتشر شد، باقی ماندن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی بود. به این ترتیب ایران در کنار کره شمالی و میانمار در این لیست باقی ماند.
آلتمن در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت که OpenAI در نظر دارد در آینده بخش‌های بیشتری از مدل‌های این شرکت را متن‌باز کند. اگرچه او بازه زمانی دقیقی را برای این کار مشخص نکرد، اما مدعی شد که هدف آن‌ها کمک به بهبود ایمنی سیستم‌های هوش مصنوعی خواهد بود.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
حسن رنگرز در مراسم آیین گلریزان احداث خانه کشتی در یکی از بخش‌های استان مازندران حضور پیدا کرد و رقمی میلیاردی برای این منظور جمع‌آوری شد.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.
رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، شرح اهداف و برنامه‌های تیم ملی از زبان کارلوس کی‌روش بود.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ