سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اعلام کرد: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز با نام جهانگیری به شهادت رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
آبادان- مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صنعت نفت آبادان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
باشگاهی که دیگر وجود خارجی ندارد یکی از پرافتخارترین تیم های باشگاهی فوتبال ایران است.
ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر در 5 فصل گذشته از جمع مدعیان کاملا دور افتاده است.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
یکی از پرافتخارترین مربیان کشتی روسیه در واکنش به خبر برکناری اش گفت: با توجه به کارنامه ۲۰ ساله‌ام در این مسئولیت هیچ دلیلی موجهی برای کنار گذشتن من وجود نداشت.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیلور ۳۱ ساله با تجربه سه برد برابر یزدانی بدنبال چهارمین طلای خود است و یزدانی نیز با استفاده از تاکتیک و قدرت جوانی می‌رود تا به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران تبدیل شود.
جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است و برای مسابقه با این تیم انگیزه بالایی داریم.
بدون شک گلاره ناظمی یکی از پُرافتخارترین داوران ایران در عرصه بین المللی است که در آخرین ابلاغ توسط AFC برای قضاوت در مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا دعوت شده است.
بدون شک گلاره ناظمی یکی از پُرافتخارترین داوران ایران در عرصه بین المللی است که در آخرین ابلاغ توسط AFC برای قضاوت در مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا دعوت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ