یک پژوهش، با بررسی روندهای آماری رابطه سهم جامعه جوان از فعالیت‌های اقتصادی را به تصویر کشیده است. این آمارها تایید می‌کند که یکی از ریشه‌های اصلی رویدادهای اخیر، جاماندگی جمعیت جوان از فعالیت‌های اقتصادی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
وزیر کشور گفت: جامعه پذیر کردن یعنی یک حرکت عقلانی، مدبرانه، متعالی رو به رو رشد که در پاره ای از حوادث و اغتشاشات در این بخش اندکی ضعف داشته ایم‌.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
یک نماینده مجلس گفت: مردم با کسی رودربایستی ندارند امروز از این جریان پاسخ نگیرند مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.
کرمان- رئیس جمهور گفت: توهین به قرآن، توهین به بشریت و ارزشهای اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.
سال‌هاست که اقتصاددانان نسبت به وضعیت اقتصادی و شاخص‌های آن هشدار‌های لازم را داده‌اند و بیان شده است که تحریم‌ها چه بلایی می‌تواند بر سر اقتصاد بیاورد، اما تصمیم‌گیران اصلی این موضوع را باور ندارند و سخن از خودکفایی می‌گویند.
جامعه اطلاعاتی آمریکا در تازه‏ترین  گزارش خود بازهم ادعای چین‏ستیزانه برخی مقامات این کشور درباره نشات گرفتن کرونا از آزمایشگاه در ووهان را رد کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی اجلاسیه بین‌المللی کار گفت: جامعه جهانی به یک قرارداد اجتماعی جدید نیاز دارد.
نماینده پارلمان لبنان گفت: جامعه بین الملل سیاست‌های دوگانه را در قبال تل‌آویو در پیش گرفته است. این رژیم خود را خارج از چارچوب بازخواست و مجازات می‌داند.
معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین، جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده است.
اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده: اعتراض تاخیر حقوق، اعتراض واگذاری غلط... این کمک به نظام و دولت و آگاه کردن نظام است.
رئیس مجلس با تاکید بر این که جامعه امروز نیازمند تحول است از مهم‌ترین بسترهای تحول در جامعه را بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و گفت:حل مشکلات کشور را باید براساس الگوی دفاع مقدس باشد.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
فیلسوف و زبان‌شناس مشهور آمریکایی در گفت‌وگویی اعلام کرد که نگرش جامعه آمریکا، به‌ویژه جوانان نسبت به رژیم صهیونیستی تغییر کرده و رهبری آمریکا و اسرائیل هم دچار اختلاف شده‌اند.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاستی فاجعه بار و شیطانی در بعد جهانی در کار است تا با حیازدائی در جوامع بشری و عناوین جذابی، چون آزادی زنان و حقوق زن، قید و بند‌های حافظ کرامت زن را از بین ببرد. در پروژه ترویج مفاسد اخلاقی و حجاب ستیزی در ایران، دستان جبهه استکبار و نقش سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن به وضوح دیده می‌شود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزو‌ها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.
یکی از سرفصل‌های گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره تهدید‌های پیش روی ایالات متحده در سال آینده میلادی به ایران اختصاص دارد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دچار سردرگمی سیاسی شده و جامعه صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در همه پستی در ورزش بوده ام و در را باز گذاشته ایم که هرکسی سند معتبر (برای تخلفی) دارد ارائه کند اما همه اش حرف است و کسی سند معتبری برای ما نیاورده است.
مرکز حقوق بشری عین یمن به جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد و اعلام کرد: جامعه جهانی فقط نظاره گر جنایات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ