ویکتور اوسیمهن، بازیکن اهل نیجریه باشگاه ناپولی یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو را شکست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
لیونل مسی قرار است یکشنبه 16 جولای به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید اینترمیامی معرفی شود.
مصدومیت علی حاجی پور، بازیکن والیبال در بازی با آرژانتین شوکه کننده بود. تصاویر دیده نشده این اتفاق را ببینید.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
تمرین دیروز استقلال دیروز در کمپ ناصر حجازی با حضور سردار آزمون بازیکن باشگاه بایرلورکوزن آلمان و تیم ملی ایران انجام شد.
عکس هایی از ماشین های وارداتی بازیکن های تیم ملی که به ایران رسیده و در فضای مجازی پخش شده است.
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
بابلسر- «امیرحسین شیرجی» بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر در زمین فوتبال دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
تصویر منتشر شده از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در کنار مارسلو گایاردو و پیراهن ریورپلاته با اسم این بازیکن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
هافبک پاری سن ژرمن امروز شنبه در لیگ فرانسه با گریه دیدار تیمش مقابل تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
با توجه به غیبت ملی‌پوشان، چند بازیکن از تیم امید پرسپولیس در تمرینات اخیر تیم حاضر خواهند شد تا آیتم‌های تمرینی با مشکل مواجه نشود و تیم با نفرات کافی برنامه‌های تاکتیکی را به اجرا در آورد.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
تمرین امروز استقلال با حضور کلیه نفرات این تیم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ