یک فوق تخصص روماتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص بیماری نقرس به گفتگو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
قرار گرفتن در معرض نور خورشید منجر به افزایش ترشح هورمون گرسنگی در مردان می‌شود.
كوميته تيمي مردان ايران با سه پيروزی پياپي راهي فينال مسابقات قهرماني آسيا كاراته ۲۰۲۳ شدند.
رسانه‌های مکزیکی اعلام کردند که در پی آتش‌سوزی در یک بازار بزرگ در مناطق مرکزی این کشور دست‌کم ۹ نفر کشته شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد خانم ها مقصر بوده اند.
مهرداد خانبان و محمد عسگری برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شدند.
دارپا برنامه جدید «داروهای بیهوشی برای مراقبت از میدان جنگ»(ABC) را اعلام کرد که هدف آن توسعه یک داروی بیهوشی مخصوص میدان جنگ بدون نیاز به آموزش پزشکی خاص یا دستگاه های نظارتی پیچیده است.
سرنوشت سه دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی، نقطه ابهام دیگری در آینده پرسپولیس است.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
سردار بنی‌اسدی‌فر حمل و استفاده از انواع دارو‌های آرام‌بخش و خواب‌آور و حاوی کدئین در کشور عربستان را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت کشف این قبیل دارو‌ها در کشور عربستان نسبت به آن مجازات اعمال خواهد شد لذا شایسته است افرادی که دارای بیماری خاص و مجبور به استفاده از دارو هستند مراتب را با کارشناسان سازمان حج و زیارت مطرح کنند.
این فصل 20 داور بیشتر از سایرین موردتوجه بودند و بیشتر قضاوت بازیهای لیگ برتری را در اختیار گرفتند.
مردان بالای ۴۰ سال باید از خوردن گوشت‌های فرآوری شده، از جمله هات داگ، کالباس، سوسیس و حتی گوشت‌های کنسروی پرهیز کنند. گوشت‌های فرآوری‌شده، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و سرطان معده را بالا می‌برند. سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در بین مردان شایع‌تر است و یکی از مرگ و میر‌های مرتبط با سرطان در آمریکا است.
چرا قدرت بدنی مردان هزاره کاهش یافته است؟ این چه پیامد‌هایی برای نسل‌های آینده دارد و آیا می‌توان این روند را معکوس کرد؟
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگرانی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی و دست چندم، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
سیدحسین حسینی و وحید امیری به احتمال زیاد برگزارکننده مراسم آغازین بازی در کنار پیام حیدری خواهند بود.
کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، می‌گوید این تیم فردا برای انتقام گرفتن از رئال مادرید به میدان می‌رود و در چمپیونزلیگ نباید چلسی را دست‌کم گرفت.
چارت سازمانی باشگاه پرسپولیس، به شکلی جالب سلسله مراتب قدرت در این باشگاه را نشان می‌دهد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
یدلین در دومین بازی مرحله گروهی در مقابل هری کین به میدان خواهد رفت.
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ