قرار گرفتن در معرض نور خورشید منجر به افزایش ترشح هورمون گرسنگی در مردان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دما در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم خیزش گردوغبار و استمرار شرایط آلودگی هوا در مناطقی از استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد خبرداد.
حال و هوای دیدنی میدان امام حسین(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان با نام«آرمان و آرتین» به کشور بوسنی رسید.
تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان با نام«آرمان و آرتین» به کشور بوسنی رسید.
محققان کشور طی پژوهشی نشان دادند کروموزوم Y می تواند به عنوان یک نشانگر ژنتیکی مناسب برای تفسیر ویژگی های فیزیولوژیک و پاتو فیزیولوژیک مردان مورد استفاده قرار گیرد.
رقابت های گرندپری تکواندو پاریس از فردا و با رقابت ناهید کیانی در وزن منفی 57 کیلوگرم آغاز خواهد شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
مهدی قایدی با وجود اینکه مدتی بود در ترکیب تیم شباب الاهلی به میدان نمی آمد و این تیم را در سفر به صربستان هم همراهی نکرد در تمرین تیم آبی شرایط ایده آلی دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۸ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۶مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۸ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
سرقت های شبانه مردان نقابدار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ