مهرداد خانبان و محمد عسگری برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
شایان مصلح این بار با پیراهن ذوب آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان خواهد رفت.
یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آکادمی کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.
یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آکادمی کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، شب گذشته در ترکیب اتلتیکو مادرید به میدان نرفت و ظاهرا رابطه خوبی با هم تیمی‌هایش هم ندارد.
بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
سامان نریمان جهان در جریان بازی دوستانه با استقلال خوزستان لباس پیکان را برتن کرد.
قرار گرفتن در معرض نور خورشید منجر به افزایش ترشح هورمون گرسنگی در مردان می‌شود.
جیر چرم نرم‌تر و بافتی رقیق تری دارد و معمولاً برای کمربند‌های معمولی استفاده می‌شود. این نوع چرم نسبت به چرم تمام دانه، دوام کمتری دارد، اما می‌تواند بافت و سبکی را به لباس شما اضافه کند. کمربند‌های برزنتی نیز یک انتخاب محبوب برای لباس‌های غیررسمی، به خصوص در فصول گرما هستند.
طبق گزارش بلومبرگ که براساس گفته‌های یکی از منابع نزدیک به بایدو تهیه شده است، بزرگ‌ترین موتور جستجوی چین قصد دارد در ماه مارس یک برنامه کاربردی به سبک ChatGPT را معرفی کند و در ابتدای کار، از آن در موتور جستجوی خود استفاده خواهد کرد. این ابزار که هنوز نام آن مشخص نشده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند پلتفرم محبوب OpenAI نتایج جستجو خود را به سبک مکالمه دریافت کنند.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
پری پتی در پنجمین سال حضورش در ترکیب شهرداری گرگان، همچنان با انگیزه و در نقش یک ستاره برای تیمش به میدان می رود.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
در تمرینات استقلال تنها بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می آیند، محبوب ریکاردو ساپینتو نیستند.
بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها به احتمال فراوان در دیدار روز یک‌شنبه این تیم به میدان می‌رود.
به نظر می‌رسد که سعید معروف در فصل پیش رو با پیراهن شماره 4 فنرباغچه به میدان خواهد رفت.
ظاهرا شرایط نیک نفس در هفته‌های اخیر به شکلی بوده که از نظر بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده و به همین دلیل ساپینتو به این بازیکن میدان نداده است.
دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان هم برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته های کادرفنی را اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ