چرا قدرت بدنی مردان هزاره کاهش یافته است؟ این چه پیامد‌هایی برای نسل‌های آینده دارد و آیا می‌توان این روند را معکوس کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
مسابقات تیمی تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو کشور چین بامداد امروز با صعود تیم مردان و حذف بانوان پیگیری شد.
تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از امروز (سه‌شنبه سوم مرداد) آغاز شد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان امروز (یکشنبه ۲۵ تیر) در منامه بحرین به پایان می‌رسد و ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها جایگاهشان را می‌شناسند.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از امروز (سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌‎شود.
در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی تنیس مردان، تنیسورهای مدعی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و نهایی دونفره را بدست آوردند.
نفرات برتر تیم ملی کاتا مردان و بانوان امروز معرفی شدند.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
اردوی تیم ملی کاراته مردان ایران از صبح امروز شنبه با حضور رئیس این فدراسیون آغاز شد.
تیم‌ملی واترپلوی مردان ایران امروز عازم برلین می‌شود تا ماجراجویی خود را بدون حضور الکساندر چیریچ صربستانی در لیگ جهانی واترپلو با صف‌آرایی مقابل رومانی، نیوزلند و قزاقستان آغاز کند.
تنیسورهای حاضر در رقابت های تور جهانی مردان امروز برای‌ صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند.
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز برگزار شد.
شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان و دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان جوانان از امروز 7 اسفند در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
پليمتون مي‌گويد، تغيير الگو‌هاي استخدام نيز ممکن است در شکست دوستي‌هاي مردانه نقش داشته باشد. «براي بسياري از مردان منبع اصلي دوستي کار است و امروز زندگي‌هاي کاري ما بسيار بي‌ثبات‌تر از گذشته است. اگر شغلتان را عوض کنيد، آن را از دست بدهيد يا بازنشسته شويد، حفظ دوستي‌هايي که در محيط‌هاي کاري به آن‌ها دست پيدا کرديد، سخت خواهد شد.»
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه صبح امروز چهارشنبه عازم ترکیه شدند.
امروز در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه، فیلمی از خبرنگار مردی منتشر کرده‌اند که به خطیب زاده می‌گوید حراست وزارتخانه به او گفته‌اند که به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه از هفته آینده حق ندارد در نشست‌های خبری شرکت کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ