تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از امروز (سه‌شنبه سوم مرداد) آغاز شد.
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زیر21 سال مردان جهان به پایان رسید و بحرین میزبان این رقابت‌ها نتوانست به جمع هشت تیم برتر راه‌ یابد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان میزبان به برتری رسید و قهرمان آسیا شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با از پیش رو برداشتن عراق راهی دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها راه یافت.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی قزاقستان شد.
تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راهی چین شدند.
تیم ملی والیبال مردان ایران از ۲۸ شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
رئیس فدراسیون والیبال ایران روز جمعه راهی منامنه می‌شود و دیدار با مسئولان والیبال آسیا و تماشای دیدارهای مرحله نهایی باشگاه‌های مردان آسیا در برنامه سفر سه روزه داورزنی قرار دارد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان با شکست آمریکا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
تیم ملی مردان ایران به مصاف تیم ملی والیبال نشسته آمریکا رفت و موفقش در ۳ ست متوالی از سد آمریکا عبور کند و راهی نیمه نهایی شود.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران برای همراهی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی مردان جهان بامداد روز دوشنبه 14 شهریور راهی کشور لهستان می‌شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز (جمعه ۲۸ مرداد) تهران را به مقصد فیلیپین ترک کرد.
تیم ملی والیبال مردان ایران به عنوان قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد.
تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
تیم ملی ب والیبال ایران نیز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا همانند تیم ملی زنان کشورمان به دیدار نهایی راه یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ