یدلین در دومین بازی مرحله گروهی در مقابل هری کین به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
واکر زیمرمن، مدافع تیم ملی آمریکا، از حضور لیونل مسی در لیگ این کشور استقبال کرد اما در عین حال به او هشدار داد که کار سختی در پیش دارد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که میکل آرتتا باید اول از همه برای تغییر روحیه و ذهنیت بازیکنان آرسنال اقدام کند.
کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، از هدفهای مهم نقل و انتقالات تابستانی یونایتد است ولی مدیر برنامه‌های او به یونایتدها هشدار داد برای جذب جائه باید حتما سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.
مدافع سابق منچستریونایتد به بازیکنان اینتر برای مقابله با سیتی نهیب زد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به این تیم و نیوکسل درباره احتمال قرار گرفتن لیورپول بین چهار تیم صدر جدول هشدار داد.
لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع چپ رم، در آستانه مسابقه حساس با لورکوزن در لیگ اروپا، درباره سرعت بالای این تیم هشدار داد.
سخنان پادام درباره فروش خوزستان اگرچه گزنده و در تضاد با منافع ملی کشور بود، اما هشدار او بنا به نظر کارشناسان نزدیک به واقعیت بود. با این حال دولت و وزارت کار به‌جای توضیح درباره شرایط صندوق‌های بازنشستگی و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این مشکل دست به پاک کردن صورت مسئله زدند و مدیر هشداردهنده را از مقام خود برکنار کردند.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و اینترمیلان ایتالیا، مدافع سابق ایتالیا نسبت به ویژگی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، به هم تیمی‌هایش هشدار داد که اگر قرار نیست قهرمان شوند نباید در فینال حضور پیدا کنند.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
مدافع برزیلی در آستانه دربی پایتخت نامه هشدار فسخ قرارداد یک طرفه برای باشگاه استقلال فرستاد.
مدافع برزیلی در آستانه دربی پایتخت نامه هشدار فسخ قرارداد یک طرفه برای باشگاه استقلال فرستاد.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
رافائل واران، مدافع فرانسه، به بازیکنان این تیم درباره بازی برابر مراکش هشدار داد.
گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، مدعی است که داوید دخیا می‌توانست عملکرد بهتری از اونای سیمون داشته باشد.
مدافع اسبق تیم ملی انگلیس می گوید انتظار پیروزی راحت برابر ایران اشتباه است و نباید تیم کی‌روش را دست‌کم گرفت.
وزارت بهداشت درباره کمبود‌های دارویی مقاومت می‌کند، درحالی‌که مسئولان دیده‌بان شفافیت و عدالت که بیش از شش‌سال در حوزه تخلفات حوزه دارو فعالیت کرده‌اند، تاکید می‌کنند در جلسه‌های متعددی نسبت به عملکرد روسای سازمان غذا و دارو، تعارض منافع میان برخی روسا و شرکت‌های تولیدکننده، هشدار داده‌اند و به آن‌ها بی‌توجهی شده است.
فرمانده کل سپاه گفت: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.
مدیر ورزشی پی اس جی به سرخیو راموس گفته است که ممکن است با آمدن یک مدافع جدید، جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ