ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی «ان‌پی‌تی»، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون اقدامات افغانستان در بهره‌برداری از رود هیرمند و تکلیف حقوقی کشور مذکور برای تحویل ۸۲۰ میلیون میتر مکعب آب به کشور ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: مسأله فلسطین شاخص میان پای بندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.
دونده لبنانی که به علت هم گروه شدن با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی در لهستان انصراف داده بود، بر پایبندی به راه مقاومت تأکید کرد.
رئیس جمهور گفت: در موضوع حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، باید یک اصل باشد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت که میزان پایبندی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا به احیای برجام یک علامت سوال بزرگ است.
ناتو در اقدامی یکجانبه تنها از روسیه خواست تا به تعهدات خود درباره «معاهده استارت نو» پایبند باشد!
رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور به دفاع از امنیت ژاپن به صورت کامل پایبند است.
سید عمار حکیم در گفتگو با رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت‌دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور گفت: اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری بوده که به تعویق نیز افتاده است.
وزیر امور خارجه گفت: ایران با حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
عدم پایبندی بانک‌های خصوصی به اجرای نرخ سود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبندی به مسیر مذاکره به منظور دستیابی به توافق پایدار و متضمن منافع اساسی جمهوری اسلامی است.
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار فرمودند: پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک دولت چین برای دفاع از اصل «چین واحد» و مقابله با تحریک‌های آمریکا و جدایی‌طلبان تایوان، سفیر چین در هند از دهلی‌نو خواست آشکارا حمایت هند از این اصل را اعلام کند.
دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنرانی در مراسم عاشورایی در حومه جنوبی بیروت بر پایبندی به راه و روش امام حسین (ع) تاکید کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، بر پیروی این سازمان از سیاست چین واحد تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ