سرنوشت سه دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی، نقطه ابهام دیگری در آینده پرسپولیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزش این نوع خاص از عنکبوت بومی برزیل می تواند گاه مرگبار و منجر به نعوظ طولانی مدت و دردناک در مردان و سردردهای کشنده شود.
هافبک برزیلی جدید فولاد دقایق کوتاهی را در دیدار دوستانه به میدان رفت و خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ایران محک زد.
ممکن است ویتور روکه به جای فصل بعد در همین فصل برای بارسلونا به میدان برود.
هروه رنار به نخستین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که هم در جام جهانی مردان و هم جام جهانی زنان به پیروزی دست یافته است.
ژاوی بزرگترین مانع نیمار برای بازگشت به بارسلوناست و به نظر هم نمی رسد ستاره برزیلی فصل بعد برای باشگاه سابقش به میدان برود.
فیلیپه اندرسون برای دومین فصل متوالی، در تمامی بازی های سری آ به میدان رفت.
رونالدینیو، اسطوره برزیلی بارسلونا، این هفته به عنوان کاپیتان تیم ستاره‌های سابق بارسا با پیراهن بلوگرانا مقابل ستاره‌های سابق تیم ملی زامبیا قرار می‌گیرد.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
فیلیپه کاردوسو بازیکن کاساپیا پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید با وجود صحبت‌های اخیر پزشک تیم ملی برزیل، نیمار به بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نمی‌رسد و زودترین زمان حضور او در میدان بازی فینال خواهد بود.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم برزیل رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
تیم‌های لهستان و ایتالیا با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی و کسب ششمین برد متوالی خود به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافتند.
دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان شده است و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.
تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل درحالی درمرحله یک هشتم نهایی قهرمانی مردان جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۱۹ دیدار گذشته تیم ملی ایران فقط سه بار توانسته حریف نامدار خود را شکست دهد.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ