یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان اشاره کرد و عنوان داشت: هشدار به تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده و همگی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: ستادهای مدیریت بحران استان‌ها در آماده باش هستند.
سازمان مدیریت بحران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان مخصوصا نواحی مرکزی و نیمه جنوبی شهر و استان تهران این است که در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی حتی برای کوهنوردان حرفه‌ای ضروری است، گفت: همچنین مدیریت در مصرف انرژی نیز اهمیت بسیاری دارد و لازم است که مردم نیز با این موضوع همراهی کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های جوی، از اواسط هفته گذشته بیش از ۸۰۰ واحد عملیاتی توزیع برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از کاهش دمای شبانه در استان خبر داد و گفت: مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی آماده باش است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده نسبت به بارش برف و باران در این استان از اعلام آماده باش عوامل مدیریت بحران خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با توجه به بارش‌های صورت گرفته افزود: در این راستا دستورات لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: به دنبال زلزله به وقوع پیوسته در خراسان جنوبی تمامی دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ