سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر قاشق عسل حدود ۶۵ کیلوکالری انرژی دارد و بنابراین میزان مصرف عسل باید برای هر فرد متناسب با کالری روزانه مورد نیازش باشد. با وجود این، مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری عسل بلامانع است؛ انجمن قلب آمریکا نیز توصیه می‌کند که مردان تا حداکثر ۹ قاشق کوچک چای خوری (۳۶ گرم) و زنان تا حداکثر ۶ قاشق چای‌خوری در طول روز می‌توانند عسل مصرف کنند.
آریگو ساکی، مربی اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا، فینال لیگ قهرمانان را تحلیل کرد و توضیح داد چگونه مردان سیمونه اینزاگی می‌توانند سیتی را شکست دهند.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
هوش هیجانی به معنای درک کردن احساسات خود و همچنین مدیریت صحیح هیجان‌ها در شرایط مختلف است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
رشد مو‌های ناخواسته یا غیرعادی اغلب ناشی از افزایش تولید آندروژن است که گاهی اوقات "هورمون مردانه" نامیده می‌شود.
اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند
در طراحی هسته مرکزی میدان سپاه سعی شده است که به وجه تسمیه این میدان توجه و از المان‌ها و عناصر مرتبط با شهدا استفاده شود.
محققان با استخراج عطر-منظره در مصر باستان می‌توانند بفهمند که مردمان باستان این بو‌ها را چگونه تفسیر می‌کردند. رایحه یکی از قوی‌ترین تجربه‌های انسان است. افراد می‌توانند تفاوتِ بو‌ها را به خوبی تشخیص دهند. امروزه، دانشمندان می‌دانند که بو‌ها می‌توانند به سرعت خاطرات را تحریک کنند؛ و اغلب هر بویی معنایی دارد که با آن تداعی می‌شود. بوی کباب و چمن یادآور خاطرات تابستان است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این دیدگاه که آقای جلیلی در سایه نشسته و دولت را مدیریت می کند برخلاف ساختار نظام جمهوری اسلامی و برخلاف آن چیزی است که در میدان عمل اتفاق می افتد.
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
شفق‌های قطبی نمایش پر جنب و جوش نور هستند که در اثر تعامل ذرات پر انرژی و باردار ساطع شده از خورشید با میدان مغناطیسی محافظ زمین یا مگنتوسفر ایجاد می‌شوند.
اکثر زنان یا مردان بعد از خیانت همسرشان آن‌چنان صدمه روحی و روانی می‌بینند که اغلب مطمئن نیستند که بتوانند به زندگی مشترک ادامه دهند؛ آن‌ها باخیانت دیدن از همسرشان، ذهنشان پر از سؤال‌های بی‌جواب می‌شود که همین مسئله آن‌ها را از گرفتن تصمیم درست و منطقی عاجز می‌کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۳۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه احیای برجام و تحریم نفتی روسیه را برای صنایع و کلیت بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.
تایید شیوع آبله میمونی در ۱۱ کشور
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ