عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا(FEC) مشغول بررسی دادخواستی است که از این سازمان می خواهد تبلیغات سیاسی که با استفاده از هوش مصنوعی کاندیدای رقیب را تخریب می کند، قانونمند سازد.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه ضمن تبریک به رجب طیب اردوغان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه, او را دوست خوب توصیف کرده است.
ران دیسانتیس کمپین ریاست جمهوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به صورت رسمی راه اندازی کرد.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در پشت محکومیت سلف خود است.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از قصدش برای دیدار با بشار اسد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخن گفت.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که برای دوره بعدی ریاست جمهوری در این کشور نامزد خواهد شد.
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد.
لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که مردم این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، «گزینه‌های بهتری از دونالد ترامپ دارند.»
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به عنوان نامزد انتخاباتی حضور خواهد یافت.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.
جروم مایکل سگال، کارشناس امور خاورمیانه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بایدن اولین رئیس جمهور آمریکایی از حدود نیم قرن پیش است که برای صلح میان اسرائیل و فلسطین تلاش نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ