معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
کریدور شمال-جنوب که به‌ویژه در دولت حاضر و پس از آغاز بحران اوکراین به کرات درباره آن صحبت شده، دستمایه گزارشی از سوی مرکز پژوهش‌های اتاق ایران است. این گزارش، نسبت به اغراق بیش از حدی که درباره عواید مالی و سیاسی این گذرگاه شده است، انتقاد می‌کند و با تکیه بر آمار نشان می‌دهد که سهم بالقوه این کریدور از تجارت جهان بسیار اندک بوده و تنها برش کوچکی از کیک تجارت جهانی است.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی، مراکز تجارت انسان بود؛ به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
مدیرکل دفتر شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ضمن تشریح جزئیات تجارت ترجیحی با اندونزی از راه اندازی مرکز تجاری در جاکارتا و اعزام رایزن بازرگانی به این کشور خبر داد.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: نباید مهار تورم را با ارزان‌شدن اشتباه گرفت؛ مهار تورم به معنای ثبات قیمت است و مردم بدانند با حقوقشان برنامه‌ریزی بلندمدتی برای زندگی داشته باشند.
مرکز آمار کمیسیون اروپا، مجموع مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا را در نخستین ماه سال جاری میلادی ۴۰۱ میلیون یورو اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۲۰۲۲ رشد ۵ درصدی داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی خواست که ارزهای صادراتی خود را در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه کنند.
جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی خواستار تحریم تمامی مراکز تجاری وابسته به یک شرکت به سبب همکاری با رژیم اشغالگر قدس شده است.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
سرپرست اداره شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه توسعه تجارت با افغانستان در دستور کار است، گفت: با افتتاح مرکز تجاری در این کشور بسیاری از مشکلات و موانع تجاری حل می شود.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به تجارت ۱.۵ میلیارد دلاری ایران و  افغانستان در ۹ ماهه امسال گفت: امیدواریم با افتتاح مرکز تجاری ایران در افغانستان روابط تجاری فیما بین گسترش یابد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به تجارت ۱.۵ میلیارد دلاری ایران و  افغانستان در ۹ ماهه امسال گفت: امیدواریم با افتتاح مرکز تجاری ایران در افغانستان روابط تجاری فیما بین گسترش یابد.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی می پردازند.
جام جهانی قطر نه تنها جایگاه قطر را در نقشه جهانی به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و فعالیت‌های تجاری ترسیم می‌کند، بلکه رونق بزرگی برای اقتصاد این کشور به همراه خواهد داشت و با وجود مبالغ هنگفتی که قطر برای ارتقای زیرساخت‌ها، بخش گردشگری، تولید برق، مخابرات و اینترنت ۵G و حمل و نقل هزینه کرده است، از همین حالا این کشور را باید برنده بزرگ جام جهانی خواند؛ چراکه در سال‌های آتی نتیجه سرمایه‌گذاری خود در بخش گردشگری را خواهد دید.
سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: حجم تجارت الکترونیک در سال ۱۴۰۰، ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ