رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز در دیدار با «ولادیمیر پوتین» تصریح کرد: پکن و مسکو مداخله و تهدید را تاب نمی آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه روسیه و چین بر مخالفت خود با رویکرد تقابلی غرب تاکید کردند.
وزیر خارجه پیشین چین و دیپلمات ارشد این کشور امروز در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پکن آماده ادامه تقویت همکاری راهبردی با مسکو است.
سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد:نکته اصلی در وضعیت کنونی این است که آمریکا به‌طور یکجانبه از توافق (برجام) خارج و به‌فشار حداکثری بر ایران متوسل شد؛تهران هم بااقدامات متقابل به آن پاسخ داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: پکن از سفر «جوزف بورل» به‌چین استقبال می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
بازیکنان تیم هندبال سپاهان از باخت الریان قطر برابر تیم الکاظمه کویت خشمگین شدند و انگ تبانی به قطری‌ها زدند.
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
«وانگ یی» وزیر خارجه چین امروز جمعه گفت: مذاکرات و گفتگوی عربستان سعودی و ایران در پکن، پیروزی صلح است.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز با وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز با «وانگ یی» دیپلمات ارشد چینی در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
وانگ گفت: «ایالات متحده بیش از حد واکنش نشان داده، اوضاع را تشدید کرده و از این بهانه‌ای برای تحریم غیرقانونی شرکت‌ها و مؤسسات چینی استفاده کرده است». او بدون اشاره به این اقدامات گفت: چین به شدت با این امر مخالف است و اقدامات متقابلی را علیه نهاد‌های مربوطه ایالات متحده که حاکمیت و امنیت چین را مطابق با قانون تضعیف می‌کنند، انجام خواهد داد.
یانگ وانگ (YangWang) به تولید محصولات لوکس و باکیفیت مشغول خواهد شد. بدین‌ترتیب رقیب آسیایی تازه‌ای برای خودروهای اروپایی ظهور کرده است.
وزیر خارجه چین از آمریکا خواست از سیاست کهنه ارعاب چین دست بردارد و مسیر گفتگو را در پیش بگیرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در سخنانی اعلام کرد که آمریکا باید به حسن نیت ایران در خصوص مذاکرت رفع تحریم ها پاسخ مثبت دهد.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
وزیر خارجه چین، از دولت آمریکا خواست به حفظ وضعیت موجود در تنگه تایوان پایبند باشد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری با روسیه در راستای ایجاد جهان چند قطبی ادامه می یابد.
وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت از روسیه برای مقابله با مشکلات تأکید کرد.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: اصل عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها باید رعایت شود.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: باید صلح را حفظ کرده و با جنگ مخالفت کنیم.
«وانگ ون بین» سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی اینقدر دنبال دموکراسی و حقوق بشر است بهتر است سری به افغانستان و سوریه و لیبی و عراق هم بزند تا از قتل و کشتار صد‌ها هزار غیرنظامی در این کشور به دست نظامیان آمریکایی ابراز ندامت کند.
فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان‌کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان‌کاری که از سر مصلحت انجام می‌شود اما فرجامش مطابق با پیش‌بینی‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ