وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، مرکز فرماندهی ارتش اوکراین در محور «کراسنی لیمان» را منهدم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
مرکز ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین مدعی شد که نیروهای این کشور در «نووا کاخوفکا» یک مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار داده‌اند!
مقامات نظامی ارتش روسیه اعلام کردند جنگده‌های ارتش این کشور مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین در منطقه دونتسک را بمباران کردند.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از استقرار جنگنده‌های «اف ۲۲ رپتور» این کشور در سوریه به بهانه مقابله با جنگنده‌های روسیه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از برگزاری رزمایش مشترک میان این کشور و تعدادی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای نخستین بار در عربستان سعودی خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش و نیرو‌های پشتیبانی سریع در اطراف کاخ ریاست جمهوری و فرماندهی ارتش در مرکز شهر خارطوم و نیز دو منطقه کویر و الوابورات در این شهر از سرگرفته شده است. همزمان اتحادیه پزشکان سودان صبح امروز از افزایش آمار قربانیان درگیری‌های مسلحانه در این کشور و رسیدن آن به ۹۷ کشته و ۹۴۲زخمی خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: با راه‌اندازی جاده جدید لاچین که قره‌باغ را به ارمنستان وصل می‌کند، چندین ارتفاعات فرماندهی، جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین منطقه وسیعی بین روستا‌های جاغازور و زابوخ در بخش لاچین تحت کنترل قرار گرفت.
هشتمین دوره رزم جامه‌پذیری مشترک درجه‌داری ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
در میان شش نوع این خودرو، نوع Ares بیشتر یک نفربر خواهد بود و تا ۷ متخصص را غیر از خدمه سه نفره خود حمل خواهد کرد. نسخه Apollo یک خودرو زرهی با تخصص تعمیر و ریکاوری تانک‌ها و دیگر خودرو‌های زرهی است. نسخه Atlas نیز خودرو ریکاوری است و به یک تیغه بولدوزری در قسمت جلو مجهز می‌شود. Athena نیز نسخه فرماندهی و کنترل این خودرو زرهی است که می‌تواند مرکز فرماندهی سیار باشد. نسخه Argus نیز یک خودرو مهندسی زریه است که به تجهیزات مهندسی ویژه مجهز است.
دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از توقف عملیات نظامی مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد در سوریه خبر داد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل ، در بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس بررسی شد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
فرمانده نیروی دریایی ارتش از افتتاح مرکز امنیت دریایی با همکاری ایران، پاکستان و عمان خبر داد و گفت: تمرکز فعالیت‌ها در این راستا بر اقیانوس هند خواهند بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ