مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.‌
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است.
سمنان- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: صنعت کشورمان در سال ۱۴۰۱ بنا به اعلام مرکز آمار کشور توانسته رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی را از خود بر جای بگذارد.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کوتاه و بلندمدت مهار تورم، اصلی ترین عامل ایجاد تورم‌های سالهای اخیر را رشد نقدینگی مازاد بر رشد تولید دانست.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با مردمی‌سازی می‌توانیم به یک رشد مداوم و پایدار در کشور برسیم.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: زیبنده نیست در سال مهار تورم و رشد تولید، راهکاری برای رشد تولید و مهار قیمت ها در بازار خودرو نداشته باشیم.
مرکز آمار کمیسیون اروپا، مجموع مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا را در نخستین ماه سال جاری میلادی ۴۰۱ میلیون یورو اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۲۰۲۲ رشد ۵ درصدی داشته است.
به دنبال گشایش های ارزی انجام شده، از صبح امروز شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار دوم مرکز مبادله ارز و طلای ایران معادل ۴۸۰ میلیون دلار عرضه انجام شده است.
سه کلینیک حافظه، اختلالات رشد و اختلالات اسکلتی و عضلانی در مرکز نظام مافی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تاسیس می شود.
نخستین مرکز «رشد و فناوری علوم جو، هواشناسی و هوانوردی» کشور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو سازمان هواشناسی کشور افتتاح می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص پایش بخش صنعت و معدن در آذرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به ترتیب افزایش ۱۲.۹ و ۱۵.۷ درصدی داشته اند.
براساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی تهران نسبت به یکسال منتهی به آبان رشد ۲.۶ درصدی و نسبت به ماه قبل ۵ درصد رشد داشته است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
هفدهمین دوره فراخوان جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
گزارش جدید مرکز آمار ایران از وضعیت اشتغال و بیکاری نشان می‌دهد نرخ بیکاری با ۰.۷ واحد درصد کاهش نسبت به تابستان سال گذشته و ۰.۳ واحد درصد نسبت به بهار سال جاری، به رقم ۸.۹ درصد رسیده است.
گزارش شاخص جهانی نوآوری ۲۰۲۲ منتشر شد و جمهوری اسلامی ایران دارای سریع ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و نسبت به سال گذشته، ۷ رتبه صعود کرد.
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: بررسی‌های بانک مرکزی از رشد منفی ۶.۹ درصدی و مرکز آمار از مثبت ۳.۹ درصدی بخش مسکن و ساختمان در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
طبق اعلام مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی در بهار سال جاری با نفت ۳.۸ درصد و بدون نفت ٤.٣ درصد بوده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ