دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی‌و فناوری ستادکل نیروهای مسلح از راه اندازی مراکز نوآوری سرباز در نیروهای مسلح خبر داد.
آن دسته از برندگان طرح‌های جایگزینی خودروهای فرسوده که برای تحویل خودرو فرسوده خود به مراکز اسقاط مراجعه می‌کنند، نیازی به ارائه وکالت‌نامه به نام خودروسازان ندارند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری وزارت امور خارجه سعی دارد تا مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی کند.
قم- سرپرست وزارت کشاورزی بر اهمیت نفش مراکز خدمات کشاورزی در راستای اجرای سیاست های کلان این وزارتخانه تاکید کرد.
ماهشهر- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان موجب کاهش آمار بیکاری در شهرستان ماهشهر است و باید مراکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان افزایش یابد.
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران و افزایش ظرفیت اینترنتی مراکز خبر داد.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان و بدون مداخله جوی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در تمام محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
با محوریت قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد، زیرساخت نرم‌افزاری جهت شکل‌گیری گروه‌های جهادی نیکوکاری، فراهم شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساماندهی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
۴مرکز ثابت و چهار مرکز سیار اهدای خون در روز شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با اربعین حسینی فعال هستند.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی و ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی دارد اما تعداد بسیاری از آنها تعطیل شده اند.
روز تاسوعای حسینی مراکز اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی از ساعت ۸ الی ۲۴ و مراکز صدر، چیذر، نارمک، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون واقع در بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا (س) شهرری، هیئت سجادیه اسلامشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و تیم امام زاده جعفر (ع) پیشوا نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.
مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ