با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات کرایوژنیک افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انجام مطالعات پژوهشی برای تدوین دستورالعمل‌های بازرسی، تعمیری و نگهداری پل‌ها توسط آن مرکز خبر داد.
معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از راه اندازی سرای نوآوری که در آن مرکز تحقیقات رباتیک مستقر می‌شود خبر داد.
مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی فراخوان فناوری‌های نوین آموزش و شبیه‌سازها در آموزش علوم پزشکی را اعلام کرد. پژوهشگران می‌توانند طرح‌های خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ثبت کنند.
مدیر کل پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: بزودی مرکز تحقیقات علمی تغییرات اقلیمی در هلال احمر راه‌اندازی می‌شود.
عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به نظام ملی توسعه کاربردهای تحقیقات علوم پزشکی ایران گفت: ۳۷ درصد سهم از تولید مقاله ایران در اسکوپوس به حوزه پزشکی تعلق دارد.
مشهد ـ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرجعیت علمی نیازمند مراکز تحقیقاتی پویا و متمرکز است و فعالیت‌های این مراکز باید در راستای اولویت‌های کلان کشور باشد.
اصفهان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: لازم است سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با تدوین برنامه‌های مشترک، زمینه‌ ارتباط بیشتر مراکز علمی و ایجاد شبکه‌های بین دانشگاهی را فراهم کند.
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انتشار ویرایش ششم کتاب فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از انجام ارزیابی سیستم‌ها و فناوری‌های نوین در بخش حمل و نقل و مسکن خبر داد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
نشست «سیر تکامل قانون جهش تولید دانش بنیان» ۲۰ آذرماه با حضور متولیان حوزه پژوهش و فناوری در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب گفت: دو آزمایشگاه "پایلوت فناوری صنعت آب" و "آزمایشگاه سنجش کیفی پارامترهای فاضلاب" در این مؤسسه راه‌اندازی شد.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساماندهی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می‌کند.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ