رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه قیمت سکه متاثر از نوسانات بازار ارز و اخبار افزایش می یابد، گفت: افزایش فاصله قیمت اوراق سکه در بورس با بازار می تواند به ثبات و کاهش قیمتها کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
پست در عصر قاجار مقوله لوکسی به حساب می‌آمد و هر جا این اداره سر بلند می‌کرد نام «مبارکه» به خود می‌گرفت و با طمطراق «اداره مبارکه پست» خوانده می‌شد!
ویدیویی که قدرت بالای دوربین های نظارتی پلیس را برای کشف تخلفات و دزدی ها و حالا بی حجاب ها نشان می دهد. منبع: مهر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که در نتایج افکار سنجی در حوزه عفاف و حجاب در ایام نوروز منتشر شد، عدد بسیار بالایی از جامعه به حفظ حجاب و انگاره‌های عفاف اعتقاد دارند.
موضوع ورود نیروی انتظامی کشور به حوزه اجرایی پدیده‌هایی که از ظرافت‌های بسیار بالایی برخوردار است، خطر استهلاک هیبت و اقتدار نیروی پلیس را در جامعه افزایش می‌دهد. مسئله حجاب و بی‌حجابی یکی از همان مسائل بسیار پیچیده است که نیروی پلیس قادر به مدیریت حاشیه‌های ظریف آن نیست.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
دره «حصارک» در شمال تهران قرار دارد. این دره آبشار‌های فصلی دارد و آبشار اصلی این دره با آبشار نو سنگ حصارک شناخته می‌شود که این آبشار جزئی از بخش کن حساب می‌شود. در بالای آبشار حصارک، دره و آبشار کوچک دیگری وجود دارد که برای رسیدن به آن باید نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر سمت چپ آبشار را ادامه دهید، به دره اصلی حصارک می‌رسید که این دره معروف به دره دو چناران است و دره اصلی محسوب می‌شود. در این دره گل‌ها و گیاهان متفاوتی مانند گل ختمی سفید وجود دارد. همچنین اگر همین مسیر را ادامه دهید در انتهای آن به قله «بند عیش» می‌رسید.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
نظر محققان درمورد ناپایداری مسیر حباب این است که به دلیل منحرف شدن دوره‌ای حباب، انحنای آن تغییر می‌کند، بنابراین بر سرعت بالا رفتن آن تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد نوسان در مسیر حباب می‌شود، و حباب در مسیر حرکت به بالا به آن سمتی که انحنای آن زیاد شده کج می‌شود.
با افزایش قیمت سکه، حباب سکه بیشتر از قبل شده و ربع سکه به قیمت 10 میلیون تومان رسید که حباب بالایی دارد.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
حسین جلالی: من اظهار داشتم کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید هزینه بالایی را بپردازند. هزینه قانون‌شکنی بالا می‌رود. بالا رفتن هزینه قانون‌شکنی ممکن است حذف خدمات اجتماعی باشد، ممکن است ممنوعیت از بعضی از مزایا، حق و حقوق و اشتغالات باشد. نمی‌شود که در کشور قانون‌شکنی کنیم و به قانون دهن‌کجی کنیم و کسی به ما نگوید بالای چشممان ابروست. ممکن است قدری به شما بربخورد، اما قانون محترم است.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید به فکر سامان دادن به مخارجش باشد، گفت: وضعیت فعلی شفاف نیست و پرداخت‌ها مستقیم از خزانه انجام نمی‎شود برای همین شاهد فساد و نابرابری هستیم؛ برخی از مجموعه‌ها را می‌شناسیم که عدد حقوق و دستمزدی که به کارکنان خود پرداخت می‌کنند فوق‌العاده رقم پایینی است و از طرفی دیگر برخی از دستگاه‌ها حقوق بالایی به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
بر اساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای ۸۳ درصدی خانم‌ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی‌شود.
براساس نقشه آنلاین پایگاه‌ سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
براساس نقشه آنلاین پایگاه سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.
حباب سکه همچنان بالای یک میلیون تومان
دبیر ستاد امر به معروف: طبق آمار تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده / طرح جدید، برای تخلف دانستن کشف حجاب و تعیین جریمه قابلیت اجرا دارد / اگر مدیر بانکی از فرد بدحجابی حمایت کرد باید هم از حقوقش کم می‌شود هم بخشی از بودجه رفاهی آن مجموعه به بودجه آموزشی تبدیل شود
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ