رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
وزیر نفت گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. میزان سهمیه‌ها نیز تغییری نمی‌کند و مطابق گذشته خواهد بود.
دبیر شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه با نسل جوان چند سال پیش روبه‌رو نیستیم گفت: باید برنامه ریزی در جهت اوقات فراغت جوانان به‌روز و جذاب باشد، چون این نسل تغییر کرده است.
عبدی نوشت: دولت محترم هنوز هم در مورد شعار‌های اصلی خود هیچ برنامه‌ای را به این عنوان ارایه نکرده است. پس مجریان در عمل با مشکل مواجه می‌شوند و برای بقای خود دست به اقدامات نامتعارف می‌زنند و کار را بدتر می‌کنند و در نتیجه اختلافات زیاد می‌شود و مجبور به تغییر می‌شوند. کار به اینجا می‌رسد که می‌گویند با وجود تاکسی‌های اینترنتی هر کس بیکار باشد مشکل خودش است؟!
در شرایطی که کرملین می‌گوید این حمله تلفاتی نداشته و آسیبی به پوتین وارد نشده و برنامه‌های او را تغییر نداده، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی آمریکا این اتهام‌زنی را رد کرده و معتقد است که کشورش ارتباطی به این رخدادها ندارد.
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
مسابقات سه هفته پایانی لیگ برتر به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
به‌دنبال فاش شدن اسناد محرمانه پنتاگون درباره جنگ اوکراین، فرماندهی نظامی این کشور برخی از برنامه‌های خود را تغییر داد.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
مشکلات اقتصادی کشور در حالی ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد همچنان ابراهیم رئیسی مصرّ است معاون اولش در برنامه‌های اقتصادی دولت محوریت داشته باشد و حتی در جلسه سران قوا هم محمد مخبر را همراه خود دارد. منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس نهم در گفت‌وگویی که با هم‌میهن داشت، معتقد است: «محمد مخبر با کارنامه خوبی به دولت نیامده و کشور ما از ناکارآمدی در استفاده از پتانسیل‌ها آسیب دیده است؛ موضوعی که فقط با حضور مدیران کارآمد حل خواهد شد.»
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز دولت به سوال درباره تغییر تیم اقتصادی دولت پاسخ داد.
وزیر کشور گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران در دستورکار نداریم و استانداران با قدرت مشغول کار هستند.
وزیر کشور تاکید کرد: همه استانداران با قدرت و اراده جدی در حال پیشبرد مسائل توسعه و عمرانی استان‌های کشور هستند و برنامه‌ای برای تغییر استانداران در دستورکار نیست.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سرپرست فدراسیون بوکس ایران درباره برنامه‌های فعلی خود و خواسته‌های وزارت از او در شرایط فعلی صحبت کرد.
کادرفنی پرسپولیس برنامه‌ای برای تغییر ایده‌های فنی خود در تقابل با استقلال ندارد.
انسیه خزعلی در مورد رشد بی‌رویه طلاق و کاهش ازدواج در کشور گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان طلاق و ازدواج در سال‌جاری نداریم اما امیدواریم با در نظر گرفتن حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشیم؛ البته برنامه‌ای به عنوان مشاوره رایگان برای تغییر آمار طلاق ارائه شده است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به مجموعه عملکرد مثبت کادر فنی تیم‌های ملی، برنامه‌ای درخصوص تغییر وجود ندارد.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
تبلت آنر ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مجهز شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ