خانواده، مدرسه، دانشگاه و تقریباً تمام بازار کالاهای فرهنگی به مواجهه عقلانی و متعهدانه با جریان‌های مد و پوشاک نیاز دارند. ولی متأسفانه به چند دلیل همچنان مانعی بزرگ در برابر چنین مواجهه عقلانی و متعهدانه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.
همسر هری کین در حال خانه پیدا کردن در پاریس است و به نظر می‌رسد که این مهاجم باتجربه راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد، چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
همسر ایلکای گوندوگان از عشقی که شهر منچستر به آن‌ها نثار کرده تشکر کرد، در حالی که چند ماه پیش حرف دیگری می‌زد.
این بازیکن جوان هوادار از قرعه جام حذفی و بازی با پرسپولیس استقبال می کند.
به نظر می‌رسد که مسی و همسرش به طور جدی به بازگشت به اسپانیا فکر می‌کنند و حتی فرزندانشان را در بارسلونا ثبت‌نام کرده‌اند.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
دختر ۴۱ ساله دونالد ترامپ در حالی که با همسرش جرد کوشنر از پیاده روی در شمال نیویورک لذت می‌برد، به نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها دوری از سیاست شاداب به نظر می‌رسد.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، تمام عکس‌هاش مشترکش با این بازیکن سابق بارسلونا را از شبکه‌های اجتماعی پاک کرد.
مشهد ـ  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید بابا محمد رستمی، ضمن دیدار با خانواده از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
نفر دوم ۲۶ ساله است و در شیراز زندگی می‌کند. او لیسانس کامپیوتر دارد. این زن نیز می‌گوید: سابقه اهدای تخمک داشتم، اما رحم نه. همسرم حدود یک سال است که در زندان به‌سر می‌برد. در مخارج خودم و پسرم مانده‌ام برای همین تصمیم گرفتم هم یکی دیگر را به آرزویی که دارد برسانم هم خودمان به پولی که می‌خواهیم. ۱۴۰ میلیون تومان برای اجاره رحمم در نظر گرفتم. کمتر نمی‌توانم، چون مشکلم حل نمی‌شود.
این دوره که حسابی نورعلی نور هم شده و دولت و مجلس همسو که به نظر می‌رسید کوچکترین مشکلی با هم ندارند بیشتر به این قضیه دامن می‌زنند اما به آهستگی و رفته رفته دعواهای کوچک و بزرگی هم پیدا کرده‌اند که البته در میان خبرهای داغ تشنجات این روزها، چندان تیتر نمی‌شود.
زن ۳۰ساله گفت: من تحت تاثیر جملات محبت‌آمیز همسرم قرار گرفتم و ناگهان ماجرای آشنایی و عشق و عاشقی خیابانی ام با تورج را برایش بازگو کردم. آن روز حامد از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و هیچ گاه تصور نمی‌کرد که همسرش قبل از ازدواج با او، با پسر دیگری ارتباط داشته باشد!
به نظر می‌رسد که کابوس جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از همسرش همچنان برای او ادامه دارد.
همسر مصطفی تاج‌زاده در نامه ای به محسنی اژه‌ای به برشمردن آنچه از نظر خود تخلفات نهاد امنیتی بازداشت کننده تاجزاده می‌ خواند پرداخت و رسیدگی به آن از سوی رییس قوه قضاییه را خواستار شد.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
فخرالسادات محتشمی پور نوشت: از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم.
نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ