مشهد ـ  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید بابا محمد رستمی، ضمن دیدار با خانواده از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان فارس امروز با فرمانده سپاه استان دیدار و گزارشی از نحوه مسلح کردن تروریست دستگیر شده دریافت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش افق تحول رسانه ملی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش افق تحول رسانه ملی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده کل سپاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کردند.
فرمانده کل سپاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسدران با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کردند.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: سپاه آمادگی دارد علاوه بر کمک‌های مستشاری در سایر زمینه‌ها از جمله در حوزه آموزش در سطوح پایین تا سطوح بالای نیرو‌های مسلح عراق نقش موثر ایفا کند.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پاسدار و جانباز به دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران رفت.
فرمانده پایگاه وحدتی دزفول به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرده و اعلام شد که اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است.
در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار تاکید شد که وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.
در پی تروریستی خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پالمان اروپا، حجت السلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار بامدادی رئیس مجلس با فرمانده کل سپاه
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
مشهد ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه با دیدار از خانواده دانیال رضازاده دانشجوی شهید امنیت مشهد از آنان تقدیر و تجلیل کرد.
مشهد ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه با دیدار از خانواده دانیال رضازاده دانشجوی شهید امنیت مشهد از آنان تقدیر و تجلیل کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «بیژن مرشدی» دیدار کرد.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار اعضای شورای شهر تهران با فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)
مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه در بغداد با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت گفت: دشمنان به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما شکست خوردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به همراه استاندار با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ