همسر ایلکای گوندوگان از عشقی که شهر منچستر به آن‌ها نثار کرده تشکر کرد، در حالی که چند ماه پیش حرف دیگری می‌زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوید دخیا پس از جدای از یونایتد هنوز هم یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال جهان به حساب می‌آید و همچنان مشتریان زیادی دارد.
مدافع جوان نساجی قائمشهر بعد از جدایی از این تیم، مدعی است در ادامه تصمیمی خواهد گرفت که بار دیگر بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.
با سقوط نفت مسجدسلیمان، رضا دهقانی نیز از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.
بعد از چند سال درخشش هری کین به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال با پیراهن تاتنهام به نظر می‌رسد زمان جدایی او از انگلیس و تاتنهام و حضورش در لیگی دیگر فرا رسیده است.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.
به نظر می‌رسد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یکی از دستیاران مهم خود را برای فصل آینده از دست خواهد داد.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در فصل آینده با چالشی هیجان انگیز در دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه روبرو خواهد شد.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
باشگاه استقلال پس از اعلام کناره گیری سرمربی پرتغالی این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.
الیاس صخیری، هافبک تونسی تیم کلن اعلام کرد که در تابستان امسال پس از چهار فصل، این تیم را ترک خواهد کرد.
جدایی دو بازیکن پرسپولیس برای فصل بعد حتمی خواهد بود.
در شرایطی که جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری محتمل به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی قصد دارد فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.
با صحبت‌های اخیر «روبرتو تورس» به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن اسپانیایی از تیم فولاد خوزستان قطعی است و بعد از پایان لیگ برتر از جمع شاگردان علیرضا منصوریان جدا می‌شود.
از دیدگاه روان‌شناسی، مهم‌ترین کار‌ها بعد از طلاق شامل قطع تماس ممنوعیت رویابافی، دوست‌داشتن خود و ... هستند.
با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران سرانجام از سمتش کنار رفت و احمدرضا براتی به جای او انتخاب شد.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
هافبک فانتزی استقلال بعد از ماه ها مصدومیت توانست نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند.
سرمربی سیتی در اولین اظهار نظر خود نسبت به جدایی ژائو کانسلو، تاکید کرد که نگران افت کیفیت تیمش بعد از این اتفاق نیست.
رامین رضاییان در 32 سالگی و بعد از جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس حالا به اوج فوتبال خود رسیده؛ مدافعی باکیفیت از نظر فنی و البته رفتاری.
اولین تغییراتی که بعد از حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی قطر انتظار می‌رفت در فوتبال این کشور رخ داد و اولیور بیرهوف از کلیه سمت‌های خود در تیم ملی و فدراسیون آلمان کناره‌گیری کرد.
بررسی نتایج یک دهه اخیر کشتی فرنگی نشان می دهد تیم ملی بدون محمد بنا هم به جز یک دوره نتایج چندان ضعیفی کسب نکرده است.
تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ