اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه نان کاکولی خوشمزه شهر کرد، گردو را ریز خردکنید. تابه‌ای را روی حرارت ملایم بگذارید و کمی روغن مایع و زردچوبه در آن بریزید و هم بزنید تا بوی خامی آن گرفته شود. زعفران دم کرده و شیر را اضافه کنید و صبر کنید شیر گرم شود. تخم مرغ را در ظرفی جداگانه بریزید.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله تا ۲۴ تیرماه از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
پیرغار، جاذبه‌ای تاریخی در چهارمحال و بختیاری
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
هوادار در نیمه اول روی یک حرکت ترکیبی خوب توسط محمد چهارمحالی به گل رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان چهار محال و بختیاری، از کشف انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
منطقه حفاظت‌شده سبزکوه با مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار، زیستگاهی ارزشمند با تنوع زیستی غنی و منحصر به فرد در چهارمحال و بختیاری است که در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستانهای کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است.
زلزله دشتک چهارمحال و بختیاری را لرزاند
رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با مخبر دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار به منظور حل مشکلات ناشی از بارندگی صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.
بر اساس تحلیل آخرین برآورد‌های مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی نوبت بعد از ظهر کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان، فارسان و شهرکرد و بخش‌های بلداجی، گندمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
حامد فروزنده به عنوان رئیس هیات سوارکاری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است: با توجه به شدت بارش برف در استان و لغزندگی معابر، روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و دبستان‌های استان به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره و نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
شهرکرد - سرپرست اداره‌کل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: متخلفان شکار و صید در منطقه حفاظت شده هلن این استان دستگیر شدند.
رعایت بهداشت فردی (شستن دست‌ها با آب و صابون بعد از توالت و قبل از خوردن و آشامیدن) و استفاده از آب و موادغذایی سالم در هنگام سفر بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: جاری شدن سیلاب اخیر باعث وارد شدن ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری این استان شد.
محمد چهارمحالی، هافبک هوادار از شرایط و اهداف تیم‌شان برای لیگ بیست و دوم می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ