به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی معتقدند عشق تنها ۳ سال دوام می‌آورد. بعد از آن یک زوج یا از یکدیگر جدا می‌شوند و یا رابطه‌ی آن‌ها دیگر به ایده آلی سابق نخواهد بود. در حقیقت، در یک رابطه عاطفی، بعد از ۳ سال افراد ضعف‌های شریک عاطفی شان را بیشتر می‌پذیرند و بنابراین بیشتر احساس راحتی می‌کنند.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
تحقیقاتی درباره رابطه سکته قلبی با میزان درآمد افراد و احتمال زنده ماندن آن‌ها بعد از سکته وجود دارد که این رابطه را تا حدودی قوی می‌سازد.
یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه عاطفی زمانی است که طرفین رابطه نکات مثبت باهم بودن شان را به کلی فراموش می‌کنند. در یک رابطه عاطفی وقتی طرفین زمان زیادی را در کشمکش و ناراحتی سپری می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به یاد آورند زمانی که عاشق همدیگر بودند.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به‌زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد، رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
هرگز توصیه نمی‌شود سردرد ناشی از مسمومیت خصوصا با الکل را با مصرف پاراستامول درمان کنند. در واقع این کار ضربه مضاعفی به کبد وارد می‌کند و می‌تواند عواقب بسیار خطرناکی داشته باشد.
لازمه سیاست خارجی مخصوصاً برای کشوری مثل ایران در منطقه بسیار پیچیده‌ای مثل خاورمیانه به‌ویژه طی ٢٠ سال اخیر سیال بودن و متغیر بودن و امکان تغییر و انعطاف‌پذیری است و درست یا غلط بودنش امر دیگری است. یکسری ساختار‌های ثابت وجود دارد که تهران همیشه آن‌ها را مدنظر قرار داده و قرار خواهد داد؛ اما در منطقه‌ای که همه تحولات به‌سرعت در حال وقوع است، نمی‌توان یک سیاست منسجم داشت و نباید هم داشت.
روی آوردن به چت بات های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی روند رو به رشدی است. برخی از افراد با آواتار خود وارد بازی های عاطفی و شهوانی با هوش مصنوعی می شوند برخی دیگر صرفا یک دوستی ساده را می خواهند. آیا برای کسانی که یک شریک زندگی واقعی دارند این دوستی به منزله خیانت است؟
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
بی‌شک یکی از ویژگی‌های اصلی امیر قلعه‌نویی توانایی بالای او در مدیریت ستاره‌های بزرگ است.
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به انتقال مسی به اینتر میامی واکنش نشان داد.
زندگی در نزدیکی سواحل به ویژه بازدید از ساحل صرف نظر از کشور یا درآمد شخصی با سلامتی بهتر مرتبط است.
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
این متهم در ادامه اعتراف به شلیک مرگبار، در اظهاراتش مدعی شد از چند ماه قبل هنگام تردد در مترو با زن ۴۰ ساله‌ای به نام شقایق آشنا شده است: «دوستی ما ادامه پیدا کرد تا جایی که به خانه شقایق می‌رفتم و بعد از چند ماه متوجه شدم شقایق شوهر دارد، وقتی به او اعتراض کردم مدعی شد همسرش مشکلی با رابطه ما با هم ندارد.
مالک فعلی توییتر روز دوشنبه در اقدامی غافل‌گیرکننده سگ معروف لوگوی دوج‌کوین را به‌جای لوگوی توییتر قرار داد و مدعی شد به وعده ماه‌ها پیش خود عمل کرده است.
ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، در واکنش به شایعه توطئه بازیکنان علیه یولیان ناگلزمان تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با این مربی داشته است.
این مطالعه می‌گوید که کیفیت رابطه آنچنان تفاوت فاحشی را در میانگین سطح گلوکز خون ایجاد نمی‌کند، بلکه این میزانِ حمایت عاطفی و اجتماعیِ دریافتی در روابط زوج‌هاست که در کاهش بروز این قبیل بیماری‌ها نقش دارد. به نظر می‌رسد این روابط یک اثر محافظتی در برابر سطوح بالای HbA ۱ c (که منجر به دیابت می‌شوند) دارند.
داشتن رابطه عاطفی، بدون توجه به فشار‌ها و کشمکش‌های آن، به پایین نگه داشتن قند خون فرد منجر می‌شود.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با «عاطفه نعامی» ۳۷ ساله اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۵ آذر ماه شخصی به کلانتری اطلاع می‌دهد که چند روزی از نامزد خود بی اطلاع بوده که به همراه خواهرزاده نامزدش و یک نفر کلیدساز به منزل وی مراجعه کرده و پس از باز کردن در متوجه میشوند متوفی در بالکن منزل اقدام به خودکشی کرده است. و بلافاصله عوامل کلانتری و آگاهی در محل حاضر و جسد متوفی را زیر پتو و در حالیکه یک شلینگ گاز مربوط به آبگرمکن دیواری نیز در زیر پتو قرار داشت، مشاهده می‌کنند.
شیرمادر تغذیه‌ای ایده‌آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می‌کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ