نفر دوم ۲۶ ساله است و در شیراز زندگی می‌کند. او لیسانس کامپیوتر دارد. این زن نیز می‌گوید: سابقه اهدای تخمک داشتم، اما رحم نه. همسرم حدود یک سال است که در زندان به‌سر می‌برد. در مخارج خودم و پسرم مانده‌ام برای همین تصمیم گرفتم هم یکی دیگر را به آرزویی که دارد برسانم هم خودمان به پولی که می‌خواهیم. ۱۴۰ میلیون تومان برای اجاره رحمم در نظر گرفتم. کمتر نمی‌توانم، چون مشکلم حل نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتشار تصویر متهم با دستور قضائی گفت: چنانچه افرادی از این زن فریبکار اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس قرار دهند
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
زن جوانی که با یکی از مدیران شرکت محل کارش پنهانی ازدواج کرده اتهام رابطه نامشروع را انکار می‌کند.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
زن ۱۸ ساله می‌گوید شوهرش قصد دارد به افغانستان برود، اما او می‌خواهد در ایران بماند و به همین دلیل فرار کرده است.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
زن و شوهر در روز تنظیم سند ازدواج، صفحات متعدد قباله نکاح را با سرعت امضا می‌کنند، درحالی‌که بسیاری از زوجین عملاً نمی‌دانند که امضا‌های آن‌ها پای چه تعهداتی ثبت می‌شود و چه اموری را می‌پذیرند.
مادر نوزاد انگیزه خود از قتل فرزندش را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان کرد و پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال و این زن با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.
یکی از بستگان نزدیک شاکی دنی آلوز مدعی شد که او از اعلام شکایت علیه ستاره سابق بارسلونا می ترسید.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
مینو زنی جوان است که همسرش از او به اتهام خیانت شکایت کرده است. این زن اتهام خیانت را قبول ندارد و شوهرش را در به هم خوردن این زندگی مقصر می‌داند.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
اولف کریسترشون روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در نخستین نطق پارلمانی خود به‌عنوان نخست‌وزیر این کشور، فهرست وزیران پیشنهادی‌اش را اعلام کرد.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ