نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
نوید رجایی گفت:دولت به صورت علنی دست در جیب سهامداران کرده و با افزایش هزینه‌ها و بالا بردن نرخ خوراک سودآوری صنایع مختلف را به بدترین شکل ممکن پایین آورده است.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
نوید رجایی گفت: هر چقدر به سمت توافق پیش برویم ارزش پول ملی در قیاس با سایر ارزها از جمله دلار افزوده خواهد شد و سرعت رشد دلار در آینده نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
مدافع دهه هشتاد تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی امروز اولین حضور رسمی خود در سمت جدید را تجربه خواهد کرد.
۶۴ زندانی جرایم مالی غیرعمد با همت ستاد دیه و اجرای پویش نوید رهایی در سالروز فتح خرمشهر آزاد شدند.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
نوید رجایی گفت: با توجه به آنچه در گذشته رخ داد برای هفته پیش رو همچنان ارزش معاملات را بالا درنظر می‌گیریم و موج هیجان و بازار از قرمز به سبز و بالعکس رخ خواهد داد.
نوید رجایی گفت: یکی از بهترین روش‌های حمایت از تولید آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
داریوش بهشتی تنها چند روز پس از معرفی رضا نوید به عنوان مالک باشگاه جانشین این چهره شد.
نوید رجایی گفت: زمانی که حباب سکه بیش از ده درصد باشد ما تصمیم به فروش خواهیم گرفت اما این حباب به بیش از سی درصد رسیده که بسیار غیر عقلانی است.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از یکسال دوری، تمرینات فشرده ای را برای بازگشت دوباره به رینگ مبارزه آغاز کرده است.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از یکسال دوری، تمرینات فشرده ای را برای بازگشت دوباره به رینگ مبارزه آغاز کرده است.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
نوید افقه ـ نوازنده تنبک و محقق موسیقی ایرانی ـ با قید وثیقه آزاد شد.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای‌گیری انصراف خود را اعلام کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاهها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
مسابقه گل‌گهر سیرجان برابر سپاهان را باید به قبل و بعد از حضور عاشوری در ترکیب تیم قلعه‌نویی تقسیم کرد.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ