همسر مصطفی تاج‌زاده در نامه ای به محسنی اژه‌ای به برشمردن آنچه از نظر خود تخلفات نهاد امنیتی بازداشت کننده تاجزاده می‌ خواند پرداخت و رسیدگی به آن از سوی رییس قوه قضاییه را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
پرسپولیس در نیمه اول بازی دوستانه مقابل پیکان با تک گل شهاب زاهدی پیش افتاده است.
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
ذوب آهن اصفهان با پیروزی در سومین بازی مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال به مرحله نیمه نهایی رسید و حریف کاله مازندران شد.
ناصرعلیزاده سومین طلای ایران در رقابت های کشتی قزاقستان را صید کرد.
در نیمه نهایی وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی برابر حریف گرجستانی خود با نتیجه 10 بر یک پیروز شد و فینالیست شد.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
معاملات ارز در سومین روز هفته بر خلاف روز قبل، دوباره با افزایش نسبی مواجه شده است؛ به گونه‌ای که بهای دلار در بازار ارز تهران به بالای کانال ۳۶ رسیده است.
در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری ۱۳ معبر و دو بوستان صورت گرفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
آرسنال امشب در سومین بازی خود در لیگ اروپا موفق شد بودو گلیمت را 1-0 شکست داده و با کسب حداکثر امتیازها صدرنشینی‌‌اش را تثبیت کند.
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نام نویسی سومین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۶ امروز شنبه 19 شهریور تمدید شد.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تشریح جزئیات سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو، گفت: ثبت نام در قرعه کشی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز می شود و ۳ روز هم ادامه دارد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه احتمالا سومین دور ثبت نام و قرعه کشی خودرو در شهریور ماه انجام می شود، گفت: بر اساس آیین نامه واردات خودرو، سقف واردات خودرو ۲۰ هزار دلار خواهد بود.
سومین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب شش پیروزی و راهیابی۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه پایانی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ