عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رومارینهو ستاره برزیلی الاتحاد با دریافت پاسپورت برزیلی به باشگاهش اجازه خواهد داد تا در نقل و انتقالات زمستانی یکی تاره خارجی دیگر به خدمت بگیرد.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مجازات‌های در نظر گرفته شده برای بی حجابان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.
سردار آزمون می‌گوید ملیت ایرانی او باعث نشده که سرمربی بایرلورکوزن نگاه متفاوتی به او داشته باشد.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
کاروان پرسپوليس روز پنج شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد اما دلواپسی بزرگی بین برخی بازیکنان تیم شکل گرفته است.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
کپی پاسپورت سردار سلیمانی از گاو صندق منزل ضیاء عبدالعزیز الموسوی یکی از مسئولان سرویس اطلاعات ملی عراق در دوران ریاست الکاظمی کشف شد. وی از افراد نزدیک و مورد وثوق مصطفی الکاظمی است. ضیاء الموسوی شب گذشته دستگیر شد.
سرمربی نونهان باشگاه استقلال، در خصوص کسر ۲۲ امتیاز از تیمش توضیحاتی ارائه داد.
23 بهمن نشست اعضای هیات رئیسه در شهر چوار برگزار می شود و قرار است، در این نشست اعضاء در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی صحبت کنند.
با استفاده از گیت‌های الکترونیکی و برنامه‌های ترخیص کالا مسیر مسافران در عبور از گمرک سریع‌تر خواهد شد.
شهروندان ژاپن با دسترسی بدون ویزا به ۱۹۳ مقصد در سراسر جهان و با پیشی گرفتن از سنگاپور و کره جنوبی، قوی‌ترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ را همانند چند سال اخیر در اختیار دارند.
بعد از انقلاب به کشور برگشتم و دوباره برای ادامه تحصیل در دانشگاه به خارج از کشور مهاجرت کردم.
آناتولی کوچرنا، وکیل اسنودن گفت: اسنودن پس از اخذ تابعیت روسیه در مسکو زندگی خواهد کرد.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
پژوهشگر حوزه فرش معتقد است قالی همان پاسپورت ایرانی محسوب می‌شود که از آن میلیون‌ها عدد در سراسر جهان پراکنده است.
ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.
ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.
مشکل پاسپورت علی دایی که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
مشکل پاسپورت علی دایی و همایون شجریان که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
تقریبا یک هفته از زمانی که خبر رسید پاسپورت علی دایی اسطوره فوتبال ایران ضبط شده، می‌گذرد، اما هنوز نه خود دایی و نه هیچ‌کدام از نهاد‌های ذی‌ربط نسبت به این مساله واکنش نشان ندادند.
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 1400.12.29 بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ